Iti caut chipul.:o3

Love is stupid.E o concluzie la care am ajuns dupa mii de argumente..Argumentele mele sunt oamenii din jur.Suferim pentru ca iubim.Unde e logica?

De ce nu putem zambi mereu atunci cand suntem fericiti?De ce totul e foarte greu cand se presupune a fi simplu?Si intrebarea de baraj: de ce nu pot opri timpul?

Asa fiecare moment ar dura o vesnicie.Fiecare clipa ar  frumoasa ar dura o eternitate.Fiecare sarut m-ar duce in al 9 lea cer pentru totdeauna.

Si nu e asa.

Cea mai sincera dragoste e cea neimpartasita.Iar eu am parte de ea din plin. Timpul trece fara sa se uite ce rani lasa in urma.Iar sentimentul de iubire loveste fara mila.

Si revenind la ideea principala a principalului gand al meu in acest moment,Love is stupid; nu stiu.Imi vin in minte idei  ce contrazic ceea ce am spus initial.

Love is beautiful.De ce?

Love is gorgeus.De ce?

Love is….just love.Aprob.<3

O definitie a dragostei?Spune-mi ca glumesti.Nu exista asa ceva.Nici cel mai inteligent om nu a putut gasi o definitie a dragostei si o sa o gasesc eu,o pustoaica care iubeste tot ce crede ca poate fi iubit si care in fiecare moment isi schimba perspectiva despre dragoste?

Nu.Binenteles ca nu.

Dragostea se scrie,nu se simte.Si dupa tot ce am scris,inca sunt de parere ca Love is stupid,pentru simplu motiv ca ppentru mine dragostea a insemnat doar lacrimi si nu zambete.

2 thoughts on “Iti caut chipul.:o3

Leave a Reply

