Chestiuni…:-“

Zodia: sagetator:d

Aş vrea: intreaga lumee pentru mine:x

Păstrez: Tot ce poate fi pastrat si ma face sa zambesc:”>

Mi-aş fi dorit: Sa…sa nu ma duc acolo.

Nu-mi place / plac : tristetea>:P

Aud: Music makes me loose control:xsunt dependenta de muzica

Îmi pare rău: ca totul se rezuma la a fi cine esti si nu cine vrei sa fii

Îmi place: sa daaaaansezzzzzzz\:d/

 Nu sunt: ce vor altii sa fiu.

Dansez: pentru ca adoor dansul

Niciodată: sa nu spui…niciodata:d

Par: mereu fericita si pusa pe sotii>:)

Plâng: pentru..ca stiu ca nu merita

Nu-s întotdeauna: atat de…happy precum par

Nu-mi place de mine: cand cedez repede 

 Am nevoie: de…tot ce ma inconjoara:x

Ar trebui: sa..lupt pt ceea ce vreau cu adevarat.

Dacă eram un anotimp eram: vara 

Dacă eram o zi a săptămânii, eram: vineri

Dacă eram un animal marin, eram: delfin;x

 Dacă eram o virtute, eram: bunatatea:>

Dacă eram un lichid, eram: cola cu gheatza si lamaie!?

Dacă eram o pasăre, eram: cocostarc:))

Dacă eram o plantă, eram: trandafirul rosu:x

Dacă eram un instrument, eram: chitara

Dacă eram un sentiment, eram: iubirea…

Dacă eram un sunet, eram: “iiii:x”

Dacă eram un cântec, eram: Summer love:x

Dacă eram un film, eram: A walk to remember

 Dacă eram un gust, eram: dulce

Dacă eram o aromă, eram: ciocolata:x

Dacă eram o culoare, eram: rosu

 Dacă eram o parte a corpului, eram: ochii:x

Daca eram un drog : marijuana

Daca eram un acesoriu: cerceiiiii:x;x:x

Daca eram o expresia a feţei: 🙂

Daca eram o materie:Muzica

Daca eram o haina : O rochie albastra:x

[Asta ar trebui sa te ajute..sa-ti dai seama..cum sunt eu:>]

4 thoughts on “Chestiuni…:-“

Leave a Reply

