E toamna in suflet.

Muzica ascultata in casti e drogul meu preferat cand merg pe strazi pustii cu capul putin plecat.Ridicand privirea imi vad pasii loviti de ploaie,calc pe vise aramii ce cad usor din copacii iluziilor mele.

Si da,e toamna iar in sufletul meu.Vantul adie usor prin fiecare suvita roscata din care curg lacrimi de dor.

Si ploua,ploua,ploua…

Am umbrela?Nu.Totul e lasat in urma,undeva acasa,unde caldura imi imbratisa trupul si nu-mi lasa inima sa vorbeasca.

Mi-am pierdut zambetul in ceata,mi-am uitat fericirea pe banca noastra.

Totul pare imperfect intr-un cadru ciudat.Totul e absurd,frumos..si trebuie uitat.Amintirile imi hranesc sentimentele neclare.Ma transforma intr-un trecut ce nu-mi lasa ochii  sa priveasca in fata.

Rugamintile nu mi-au fost ascultate.Nu am cerut decat putin din iubirea ce ar fi putut fi traita de acel El si de aceeasi Ea din cartea iubirii false.

“!..Adio Soarelui cu raze aurii …a venit toamna in sufletul meu,sa stii.”

Muzica rasuna din ce in ce mai tare.Ferestrele din jur par reci,nu vad lumini.Stropii de ploaie sunt  mai mari,imi plimb sufletul pe strazi pustii,nu se aud zgomote de masini.Cerul nu mai e de mult senin.

Nu vorbi cand ma vezi zdrobita.Ai fost singurul motiv din cauza caruia m-am prefacut  fericita.

Lasa-ma sa termin povestea despre “Ce ar fi putut fi,dar nu a fost”.Ploaia va vorbi despre trairi intense si gesturi fara rost.

3 thoughts on “E toamna in suflet.

  1. Doua pct z.
    Doua pct r.
    Doua ptc v .. dar bine asta nu conteaza :))

    Genial si am sa zic pana cand ai sa ma implori sa nu mai zic ca te doare capu`.

    ly.:*

Leave a Reply

