Iubeste-ma si distruge-ma.

Incuie-mi inima si distruge-ma.Esti doar un vis si stiu ca o sa dispari la un moment dat.Am trait prea intens si am adus iubirea la final.Hai sa ne  prefacem ca nu stim ca maine e o noua zi si ca indiferent de cat am plange nu putem sa ne salvam.Sa stergem cu buretele tot ce a fost frumos si sa scriem din nou cu un creion “Amintirile raman doar amintiri”..si sa le retraim nu are rost.

Inchide-mi ochii si lasa in adancul lor parfumul buzelor tale si culoarea ochilor.Nu mai conteaza timpul,ne-a tradat.A fugit ca gandul..vezi?nici lui nu i-a pasat.

Rosteste-mi numele inca o data si nu o sa-mi mai fie dor.Iubeste felul cum te mint mai mult decat ai iubi amintirea clipelor.

3 thoughts on “Iubeste-ma si distruge-ma.

Leave a Reply

