Dezordine in sentimente.

partea aVa.

Mergea cu capul plecat in pamant,era afundata in ganduri.Isi tinea mana dreapta in buzunar jucandu-se cu scrisoarea,de fapt ii indoia usor colturile,gest ce denota putin stresul ce ardea in ea.

In gandul ei o intreaga poveste capata contur “Ah.Cat iubeam eu parcul asta.Pana si de vantul asta mi-a fost dor.Totul pare la fel.Doar oamenii sunt oarecum mai reci.Uneori regret ca am plecat.Am renuntat la fericire,la prieteni,la..dragoste,ca sa ma realizez.E un lucru bun intr-adevar..dar..dar inima mea m-a stors de vlaga incetul cu incetul.Avea nevoie de afectiunea pe care cu greu o lasasem in urma.”

Nu se uita inainte sau inapoi,pasea in nestire pur si simplu pana cand se ciocni cu..

-Chriss…!!spuse Rose cu o uimire ce se impletea cu bucuria nemarginita din ochii ei.

-R.R..Rose!?

-Da,eu sunt.

-Te-ai intors..

-Pentru totdeauna.

One thought on “Dezordine in sentimente.

Leave a Reply

