Dezordine in sentimente.

Partea aVIIa.

Pumnii strangeau cu forta aerul.Isi dorea sa aiba puterea de a lua intreaga lume in mainile ei si sa o arunce in infinit,in uitare,oriunde dar sa ramana singura printre stele.Toate aceste idei pareau sa-i revolutioneze trupul,ii intunecau mintea,ii cuprindeau incontienta in tacere si ii interziceau sentimente.Greabea pasul in nestire,isi ineca lacrimile cu vantul rece,isi lasa parul sa pluteasca in ciudata libertate creata de valul argintiu de cuprindea totul.Ningea.Acum?Chiar acum?De ce?Era martie.Era intr-adevar permis,dar tabloul patat cu amintiri nu era pregatit sa fie acoperit.Nu.

Ajunsa in sfarsit,gafaind de parca maratonul iubirii ei avea mii de kilometri,se aseza pe prag in fata usii.Isi stranse genunchii langa piept si isi rezema capul pe ei.Picaturile de tristete de pe chipul ei se jucau pe obrajii ei creand diferite forme.In clipa urmatoare mama ei iesi ingrijorata intreband-o ce are.Rose a raspuns cu aceeasi voce suava,calda si mai optimista ca oricand:

-Stii,am facut greseala de a uita unde am pus cheia inimii mele.Sentimentele au evadat,momentele frumoase mi-au sfasiat rand pe rand ratiunea.Acea vaga ratiune ce imi ramasese in urma deciziilor foarte bune dar care nu m-au facut fericita ce le-am luat.Acea ratiune.Si m-am dezmeticit brusc intr-o jungla,intr-o mare de..de nu stiu cum sa descriu invalmaseala chestiilor marunte ce se lipesc de mine pretinzand ca mi-au apartinut.Poate sunt confuza,poate nu e corect ce gandesc,dar are logica,chiar are logica,se leaga,totul se leaga.Adica..mama sunt ok! si ofta simpatic.

Mama o mangaia usor pe crestetul capului,exact cum facea si cand era mica si surazand ii spuse in soapta:

-Ai crescut.Ai crescut..;dar lacrimile aparute din senin o facura sa se intoarca in casa lasand usa deschisa.

Rose se ridica si intra in casa.Camera ei parea acum mai primitoare ca oricand.”S-au schimbat atat de multe.Cum sa le fac fata?Cum?”

3 thoughts on “Dezordine in sentimente.

Leave a Reply

