Dezordine in sentimente.

partea a Xa.

“Intr-un final fiecare zi e doar o alta fila de poveste.Povestea mea.E ciudat faptul ca uneori as vrea sa renunt la a fi autorul povestii mele,sa las pe altcineva sa se joace cu mintea mea,sa-mi controleze miscarile,gesturile,vorbele..sa pot spune cand gresesc <Nu e vina mea!>.Ar fi chiar frumos.Sa zambesc mereu,sa nu tin cont de reguli,de ce mi se impune..Hmm,eu si visele mele.Daca ar fi dupa mine as schimba intreaga lume,dar sunt destul de micuta ca sa tin piept lumii intregi,a rautatii cu care la urma urmei ne-am si obisnuit..Ah!Mi-e dor de el.”

Se lega de orice gand ce o tinea macar putin departe de cel mai dragut cosmar al sau-Chriss.

“Poate e si vina lui,poate nu gresesc numai eu.Poate nici macar nu se cheama greseli ce ni se intampla.Poate si el isi pune intrebari.Poate..pur si simplu e in imaginatia mea totul.Singurele lucruri care mi-au ramas si inca ne leaga sunt amintirile.Nenorocitele de amintiri!S-au infipt in sufletul meu si ma tin prizoniera intr-un trecut al nostru,un trecut pe care singura mi-e imposibil sa-l transform in prezent.Am nevoie de el.”

Statea tintuita pe pat,uitandu-se acum la tavan.I se parea nemarginit,i se parea ca acolo,undeva sus se afla universul ce ar face-o cu adevarat fericita.

3 thoughts on “Dezordine in sentimente.

Leave a Reply

