Dezordine in sentimente.

Partea a XII a.

Amandoi in aceeasi lume dar cu universuri paralele,cu suspinele ca punct comun si cu o dragoste ce inca mocnea incet in interiorul lor.

Ar fi vrut sa o caute,dar era tarziu.Nici macar nu avea curaj insa,ii era frica de reactia ei,de ce ar fi putut crede ea.Ii era frica sa recunoasca ceea ce simte cu adevarat.Isi cuprinse capul cu palmele,il lasa usor pe spate,inchise putin ochii si soptea “De ce?pur si simplu De ce?”

“Mi-e dor sa-ti aud din nou vocea.Mi-e dor de pielea ta fina.Mi-e dor de buzele tale.Mi-e dor de zambetul tau.Mi-e dor de..tine.Si am ajuns sa vorbesc singur ca un nebun.Ca un nebun.Un nebun caruia i-ai dat lumea peste cap.Si nici macar nu mi-am dat seama.Ba mai mult,a ajuns sa-mi placa ca universul meu sa se roteasca in jurul numelui tau:Rose.”

Adormi tarziu in noapte,imbracat,cu gandul la ea.Nu degeaba o numea ingerul sau;ii veghea fiecare somn.

Iar ea la randul ei,se gandi toata noaptea la el.Ea insa adormi in pijamalele ei preferate,cu ursuletul primit de la Chriss cu mult timp in urma.

Erau departe unul de altul dar sufletele  lor se intalneau in vise.De fapt,amandoi aveau acelasi vis pe care de frica unui refuz nu il transformau in realitate.

Si au trecut asa doua saptamani in care amandoi stateau in casa,invartindu-se intr-un mod stresant prin camera,gandindu-se la ce a fost,gandindu-se unul la altul,uitandu-se pe fereastra cu dezamagire,cautand in chipul fiecarui trecator chipul dupa care suspinau.

One thought on “Dezordine in sentimente.

Leave a Reply

