Dezordine in sentimente.

Partea a XV-a.

Fugea de tot ce inseamna viata,fugea de ea insasi in fapt.Ar fi cautat alinare dar moleseala ce ii cuprinsese cu putere corpul ii interzicea orice contact cu orice fiinta.Statea pe hol,turceste,cu spatele lipit de perete.

“E imposibil.”

Ridicandu-si chipul se zari in oglinda si inima ii statu pentru o clipa.

“Asta nu sunt eu!Asta nu pot fi eu.”

Atat de prostuti amandoi.Aveau o lume intreaga ce astepta sa fie numai a lor.Se aveau unul pe altul.Dar cuvintele li se pareau de prisos.Explicatiile lui nu mai contau pentru ea.

Chriss regreta ca isi ascultase inima:”Nu trebuia sa ma duc la ea.Nu trebuia.Am inrautatit situatia.Acum mereu cand inchid ochii o vad pe ea.Ii vad picioarele lungi cu aceeasi piele fina,ii vad pieptul putin descoperit,ii vad parul din care inca mai curgeau picaturi de apa ce alunecau usor pe sanul ei drept,ii vad buzele muscate usor de dintii ei,ii vad si acum uimirea din ochii ei atunci cand m-a vazut.Am vazut in ei si iubire totusi..Nu,ma amagesc singur.Poate doar mi s-a parut.Sau poate chiar era iubire dar nu pentru mine.Daca iubeste pe altcineva?Vreau sa ma iubeasca pe mine.M-a lasat sa o imbratisez.Imi era atat de dor sa o am langa mine,aproape,sa-i simt bataile inimii,sa-i simt mainile strangandu-ma cu putere.Mi-era atat de dor..atat de dor.”

“Of Chriss,de ce ai venit,de ce?Eram bine si fara..”

-Rose!

One thought on “Dezordine in sentimente.

Leave a Reply

