Dezordine in sentimente.

Partea a XVI-a.

-Da mama!raspunse aceasta stergandu-si cu neindemanare lacrimile.

-M-am intors din calatorie..Rose ce ai?

-Nimic.

-Cum nimic?Felul in care arati imi spune cu totul si cu totul altceva.

Privind in jur zari cateva fotografii aruncate pe podea.

-E vorba de Chriss,nu?

-Pe tine nu te pot minti,nici macar nu vreau sa te mint.Da e vorba despre el.Mama,il iubesc,intelegi?Il iubesc cu toata fiinta mea.Nu reusesc sa mi-l scot din cap.Mama,il iubesc..

-Off,as fi absurda sa iti spun ca nu merita.Poate totusi el e cel menit sa iti intretina fericirea prin iubire,poate el e mult asteptata “jumatate” a ta,poate si el te iubeste.Te-ai gandit la asta?

-Imi refuz orice gand pozitiv.Nu pot sa ma gandesc ca si el ma iubeste.M-as amagi..

-Rose,termin-o cu prostiile.Astea-s copilarii,serios.Il iubesti,lupta!

-Si daca el nu mai simte asta?Stii,azi a fost pe aici..

-Pai vezi?Despre ce ati discutat?

-Ce te face sa crezi ca orgoliul si incapatanarea din mine l-au lasat sa vorbeasca?

-Roseee..

-Ne-am imbratisat;ne-am strans in brate unul pe celalalt cu putere.Pentru un moment am simtit ca ii fusese dor,dar..

-Dar ce?

-Nimic.Nu stiu.Eu si ideile mele stupide.

 

Leave a Reply

