Dezordine in sentimente.

partea a XXI-a.

-Da,Rose a fost pe aici.

-Unde e acum?

-A plecat.A intrat usor in camera..tu dormeai,a stat putin cu tine,ti-a sarutat fruntea..inca ai urme de ruj,dupa care a plecat.

-Nu mi-a lasat niciun mesaj,nimic?Trebuie sa o gasesc!

Si nu mai astepta un raspuns de la tatal sau ci iesi in graba afara.

Fila din jurnalul inimii ei.

Regret ca trupul este acum ravasit din cauza mea;dar am nevoie de iubire ca sa supravietuiesc.

Regret ca ochii tai,stapana,au varsat mii de lacrimi;dar simt nevoia sa ma eliberez de framantarile adanci.

Regret ca nu pot controla eu totul.As simplifica lucrurile si probabil dupa primele 2 secunde cu un singur semn de intrebare totul ar fi intors pe dos si ar deveni imposibil.

Si da,e o placere sa pompez sange,sa se imbine in vene cu respiratia sa.Si da,e o placere sa ma zbat in tine atunci cand nu mai rezist.Si da,da dragul meu trup,ai nevoie de mine pentru a putea razbate.

Stiu ca uneori urasti existenta mea mai mult ca gustul inghetatei de vanilie,stiu ca uneori m-ai strange cu forta in pumnii tai pana nu ar mai ramane ceva din mine.

Stiu asta..si inca regret.

“Oare unde esti?Ochii mei vad doar ce vor sa vada,iar tu inca nu esti aici.”

Statea acum in mijlocul strazii nepasator,netinand cont de masinile ce il claxonau si de oamenii speriati din jurul lui.Se rotea usor cautand chipul ei.Incepea sa ameteasca si totusi nu se opri.Vedea in ceata si uneori avea impresia ca undeva in multime se afla si ea.

-Chriss!

Se opri brusc la auzul vocii ei.

Rose ii cuprinse fata cu mainile:

-Chriss ai innebunit?

Leave a Reply

