Dezordine in sentimente.

Partea XXIV-a.

Incerca sa inteleaga ce fusese in mintea ei.

“Sunt o proasta!De ce am facut asta?De ce !?”

Fila din jurnalul inimii ei

Trupule,te-as ucide in momentul asta!M-as transforma in cel mai aprig dusman al tau,as avea chipul celui mai bland asasin si mi-as varsa toata furia asupra slabiciunilor tale!

Eram la un pas de fericire si ai ruinat totul.As vrea sa-ti multumesc pentru asta dar as fi ironica si ma indoiesc ca ai aprecia.

Daca ar fi sa-mi spun din nou povestea as incepe cu definitia lacrimilor atunci cand traiam intr-un trup mic de copil firav care nu ezita sa spuna “Ma doare”,apoi trupul a crescut si m-a obligat sa cresc o data cu el si incerc sentimente noi si sa las in urma jocurile, cantecelele,totul..a fost greu,mai greu decat m-as fi asteptat.Tot ce am putut pastra a fost o maturitate absurda pentru care platesc din cauza ratiunii deloc logice a trupului in care traiesc.

Rose,te rog,pastreaza macar firimiturile lucrurilor bune carora le dai cu piciorul!

“Vreau sa ma trezesc si sa rasuflu usurata <a fost doar un vis>.Dar nu-i asa ca de fapt e un cosmar pe care il traiesc?Nu-i asa??”spuse Rose radicand vocea si indepartandu-se de oglinda.

Se indrepta spre fereastra cand simti o mana pe umarul ei.Se intoarse speriata si pregatita sa loveasca isi lasa pumnul moale sa cada in mana lui Chriss.

El se apropie din ce in ce mai mult de ea si privindu-se amandoi,pufnira intr-un ras simpatic si nevinovat.

Rose se ridica pe varfuri si isi apropie buzele de ale lui.Urma un sarut atat de asteptat de cei doi…

Se stransera puternic in brate.

-Promite-mi ca nu mai pleci niciodata.

-Promit.Iar tu promite-mi ca nu mai faci glume din astea.Eu chiar am crezut ca ai plecat,ca ai renuntat la tot..

6 thoughts on “Dezordine in sentimente.

  1. Paav,multumesc mult de tot pentru ca ai avut incredere in mine inca de la inceput,multumesc pt critici,multumesc pt aprecieri,multumesc!:)
    Si in legatura cu acel critic literar si tot ce mi-ai spus tu,e chiar foarte interesant,o sa ma gandesc si maine iti dau un raspuns!
    :):x

  2. Ștef nu o spun doar pentru că te cunosc și am avut ocazia să îți cunosc și evoluția, acum ceva timp veneai cu niște poezii pe care acum dacă le-ai privi ți s-ar părea puerile, infantile, zi-le tu cum vrei, eu știam că așa se va întâmpla, știam că dacă vei continua să scrii îți vei îmbunătăți stilul, știam știam știam….
    de asta te-am încurajat și DA ai reușit! nu e totul complet, mai ai de muncă, mai avem de muncă dar mă bucur că mă pot înțelege cu tine și într-o altă limbă, mă bucur că avem aceeași pasiune sau cel puțin același hoby!
    Te stimez pentru asta mi te poți adresa pentru orice părere și îți recomand un critic literar dacă vrei să te evalueze să-i trimiți niște texte online, este vorba de Alex Ștefănescu, apoi te chem în grupul meu de parodie, te chem în republica Cititor de Proză, te chem pe radio-ul la care moderez, vino unde vrei loc este

    Np

Leave a Reply

