Dezordine in sentimente.

Partea XXV-a.

-Nu as putea.

-Si totusi de ce ai facut asta?

-Pai aveam o vaga indoiala..

-Ce indoiala?

-Ca minti cand imi spui ca esti confuza si ca se presupune ca nu ma iubesti..

-Mai ai indoiala asta?

-E ca si cum nu ar fi existat.

-Of!Te iubesc!

-Asta e pe bune?

-Ti se pare ca glumesc?

-Esti imprevizibila.

-Dar inima mea e aceeasi indiferent de ceea ce spun eu.

-In cazul asta..si eu te iubesc!

-Sa te cred?

-Sa-ti dovedesc?

-Vreau sa-mi cumperi flori!

-Iar eu vreau o lume mai buna!

-Inca iti doresti imposibilul?

-Imposibilul e in bratele mele.

 

Dialogul inimilor lor

-A fost atat de greu sa o convingi sa-i spuna asta?

-Noi suntem doar niste inimi..noi suntem motivul pentru care s-au comportat asa.

-Noi i-am facut sa iubeasca la urma urmei..

-Asa e.Dar nu m-am gandit niciodata ca vor folosi ratiunea pentru a ne impune dorinta de a iubi mai mult si mai mult si mai mult..

-Ne-au folosit.

-Nu imi pare rau.

-Nici mie.Uiteee,trupul lui e lipit de trupul ei..eu sunt atat de aproape de tine.

-Oare se vor pierde in atingeri si vorbe dulci si sarutari?

-Acum au uitat ca au si minte sau inima.Pasiunea ii va conduce in..

-Paradis?

-Probabil..desi eu vroiam sa spun..

-In pat?

-La fel de zapacita ca si stapana!

-Sunt doar o inima.

-Care a fost in stare sa dea peste cap o fiinta umana.

-Iti amintesti acel moment special dintre ei?

-Au fost mii!

-Era dimineata..


 

Leave a Reply

