Dezordine in sentimente.

Partea  a XXVI-a.

-“ Ea sterse cu mana suav pacatul de pe pieptul Lui.Il iubea?Da.Nespus.Si credea cu tarie ca dragostea chiar e cel mai complicat sentiment a carui definitie nu o va afla niciodata.

-In fond,trebuie simtita,nu vorbita.spuse el in timp ce-I saruta umarul gol.

-Dar uneori am nevoie sa-ti vorbesc.Nu-ti cer sa ma asculti.Oricum fiecare cuvant e deja infipt in inima ta.Poti doar sa ma privesti.Mi-e de ajuns.Stiu oricum ca miscarile buzelor mele se pierd in marea albastra din ochii tai.Prefa-te doar ca iti pasa.Eu o sa ma prefac ca nu stiu ce-I in mintea ta;o sa incerc sa nu-ti cer sa-mi spui.

-Gresesti.

-Ca te iubesc?Stiu deja.

-De cand a devenit dragostea o greseala pentru tine?

-Asa a fost dintotdeauna.

-Stiai tu ce e aia dragoste la 1 an?

-Tu stii ce inseamna sa-ti asculti inima la cei 18 ani ai tai?

-De ce amestecam lucrurile?

-De ce pui intrebari stupide?

-Defineste-mi “stupid”.

-Defineste-mi “lucru”.

-Incep sa te iubesc.

-Sa inteleg ca inima ta se dezgheata?

-Acum crezi ca am inima?

-Nu m-am indoit nicio clipa de asta.

-Esti ironica.

-Nu ma cunosti deloc.

-Nu te lasi cunoscuta.

-Nu meriti sa ma cunosti.Te-ai indragostit de trupul meu,ai profitat de naivitatea mea si ce e mai ciudat in povestea asta e ca eu eram constienta de tot,de fapt eu ma indragostisem de tot ce esti sau pretinzi ca esti tu!

-Si iti place.

-Imi place ce?

-Nu ma intelege gresit..eu am luat totul ca pe un joc iar tie iti plac jocurile.

-Mi-a placut sa-i scriu regulile.

-A fost o placere sa le incalc!

-As!Fii serios!

-Sunt.Sunt serios,nebun,copil,idiot,cum vrei tu!Dar eu chiar incep sa te iubesc.

-Esti atat de dragut cand minti.

-Nu minteam.

-Pur si simplu nu-ti iese.Nu stii sa minti,las-o balta!

-Daca a fi sa ma iau dupa tine nu sunt bun de nimic.

-Nu am spus niciodata asta.

-Ce privire dulce ai.Stii,nu observasem pana acum..

-Ce?

-Ochii tai parca sunt de ciocolata..

-Stii,am putea sa ajungem departe cu acest talent actoricesc.

-Buna dimineata si tie!”

-Asta era acum 5 ani..

Leave a Reply

