Dezordine in sentimente.

Partea XXVII-a.

-Asta a fost inainte sa plece ea.

-Ce a mai trecut timpul..

-Erau adorabili.

-Erau de-a dreptul simpatici atunci.

-De ce suntem doar inimi?

-Ai idee cat de importante suntem in viata lor?

-Probabil.

-Ti-a fost dor de mine?

-Mi-a fost dor de bataile tale.Ascultaaa!Avem acelasi ritm,aceeasi muzicalitate..

-Suflete pereche?

-Sa hotaram noi asta in locul lor?

-Nu vreau sa mai sufere!

-Suflete pereche atunci.

 

Si in timp ce inimile lor dezbateau probleme viitorului strans legate de trecut negandindu-se la deciziile proaste pe care mintile lor nu foarte luminate le-ar fi putut lua,Rose si Chriss stateau imbratisati,uitand de alte lucruri oricum foarte banale in vietile lor.

Orele au trecut pe nesimtite pe langa trupurile imbatate de dulcele amor.

-Rose,s-a intunecat..

-Sa inteleg ca intunericul te va scoate din mine?

-Nu vreau asta.

-Nici eu..

-Stii bine ca nu pot sta o vesnicie aici.

-Pacat.Eu as prelungi si vesnicia doar pentru a te putea avea mai mult aproape.

-Cat de frumoasa vrei sa fie dimineata demaine?

-Vreau sa imi beau cafeaua alaturi de tine.

-Fursecuri?

-Imi sunt de ajuns buzele tale.

-Te deranjeaza daca vor avea gust de vanilie ?

-Nu ador vanilia..

-Stiu dar..

-Din partea ta accept orice!

-Noapte buna!

-Noapte buna!Sa ma visezi.

-Mereu fac asta.

Si urma un sarut umed care ii inchise ohii lui Rose pentru 5 minute,dupa  care Chriss disparu in intuneric.

“Sper ca nu e vis.Am nevoie de realitate.Acum mai mult ca nicioadata am nevoie de ea..si am si mai mare nevoie de el.”

 

Leave a Reply

