Dezordine in sentimente.

Partea XXIX-a.

Stiind ca parintii ei sunt plecati si nu ar fi putut speria pe cineva patrunse in casa cu ajutorul cheii de rezerva ce o avea de la Rose si se duse imediat in camera acesteia.Tranti usa iar Rose tresari.

-Aaaaa!Doamne Chriss,m-ai speriat!Esti nebun?E ora 3 dimineata..ce faci aici?

-Nu stiu..nu stiu..am simtit nevoia..am crezut ca..

-Ai crezut ca ce?

-Of,Rose nu ma pune sa-ti explic.

-Dar imi doresc atat  de mult sa inteleg.

-Acum ca suntem impreuna mi-e atat de frica ca o sa te pierd.Nu stiu de ce.Inima mea bate cu putere,m-a nelinistit ceva,nici eu nu inteleg ce,stiu doar ca trebuia sa vin sa te vad.Sa stiu ca esti bine.

-Dar sunt bine.Iti faci prea multe griji..

-…

-Chriss,nu mai esti un copil,stii bine cat tin la tine!Singurul lucru care ne-ar putea desparti ar fi

-Shhhht!Nu spune asta.

-Bine,nu o sa spun.

-Pooot,adica po-o-ot sa ..sa

-Ramai la mine?Da!

-De ce ai plans?

-Euu?Dar nu am plans..

-Rosee..

-Chriss,nu mai conteaza.

-Cum sa nu conteze?

-Stii bine ca daca mi-am pus in minte sa nu spun nimanui,asa o sa fac.Nu e nimic important oricum.Hai sa nu stricam momentul!

-De ce mereu ma faci sa cedez?

-Nu cred ca am o explicatie logica pentru asta..

-Lucrurile frumoase nu au niciodata explicatie.

-Deci sunt un lucru?

-Esti doar nespus de frumoasa!

-Mi-e somn.

-Te las sa dormi atunci..

-Parca ramaneai si tu.

-Da,asa e,raman.Eu..raman.

-Strange-ma in brate!

Leave a Reply

