Dezordine in sentimente.

partea XXX-a.

Dimineata incepu pentru Rose devreme.Petrecu cateva ore privindu-l.Profilul lui era atat de bine conturat.Pielea  fina,buzele mari,gatul lung,urechile putin muscate de ea,parul lui negru in care isi gaseau refugiu mainile ei,ochii lui..totul era acum ai ei.

-Totul era al tau si inainte,spuse Chriss sarutand-o.

-Citesti ganduri?

-Am spus asta cu voce tare?

-Poate am spus eu ceva cu voce tare..

-Buna dimineata!

-Mi-era dor sa ma trezesc alaturi de tine.

-Rose..tin de mult sa te intreb..

-Ce?

-O sa ti se para ciudat

-Nu cred.

-Am gasit..odata..de fapt dupa  ce te-am revazut atunci in parc,o scrisoare.Am citit-o,am recitit-o,am invatat-o pe de rost si inima imi spunea mereu ca tu ai scris-o.Plus ca scrisul acela..si finalul cu “fiinta a carui suflet il numeai candva inger”..

-Ca sa fiu sincera,chiar e scrisa de mine.

-Fiind vorba despre tine sigur are si o poveste scrisoarea asta.

-Da,are.Ai aruncat-o?

-Nu,o am acasa in

-sertarul din dreapta al biroului tau.

-Daa..si o am si intiparita in inima.

-O sa te pun sa o arzi.Nu e importanta.

-Ca sa scapi de ce ai scris acolo trebuie intai sa-i dai foc sufletului meu.

-Atunci iubirea ta pentru mine va arde..

-Sau doar ne-am iubi in flacari.

-Suna a pasiune..

-E dorinta.

-Noi.

-Impreuna.Imi spui povestea?

Rose il imbratisa,ii lua capul si-l aseza pe pieptul ei lasandu-l sa-i asculte bataile inimii si jucandu-se cu degetele pe fata lui incepu:

-De-abia ma intorsesem si nu stiam ce vreau sa fac cu viata mea,pe cine sa caut,pe cine as vrea sa gasesc,pe care strada m-as rataci,pe cine vreau sa iubesc,pe cine nu am reusit sa uit.Asta pana cand m-am lovit de fotografii,clipe,jucarii,in fine..amintiri!Iar mai apoi ti-am scris acele randuri pentru ca stiam ca nu voi avea curajul sa-ti vorbesc.Dar cand te-am intalnit..tu erai cu ea..alta ea.Ma intriga faptul ca nu eram eu,imi doream sa fiu eu.Si pareai fericit,iar eu cautam fericire,imi doream sa te fac eu  fericita.Si continuarea e foarte simpla.Mi-ai ranit orgoliul iar eu am reactionat ca de obicei-am aruncat pe jos un lucru in care am pus foarte mult suflet.Inca nu inteleg cum a ajuns la tine dar..poate a hotarat destinul pentru noi.

Leave a Reply

