Dezordine in sentimente.

partea XXXI-a.

-De ce nu ai acceptat de la inceput adevarul?

-Pentru ca mi-a fost frica?

-Nu-ti sta in caracter..

-Nu-mi statea in caracter nici sa ma indragostesc de priviri seducatoare si zambete dulci asezate pe un chip superb,si totusi am facut-o.

-Faci referire la mine?

-Nu-mi amintesc sa fi intalnit alt chip superb.

-Eu in schimb am facut asta.

-Nu ai cum..ai cel mai..

-Pe al tau!

-Ai mereu cheia tacerii mele.

-Si mai am si cheia inimii tale.

“-Dar am schimbat cheia acum ceva timp.Tu nu ai de ce sa te stresezi  pentru ce e in sufletul meu.-spuse Rose in gand.”

-Da,asa e.Ai si cheia inimii mele.

-Nu ai de gand sa ma saruti?

Aceasta zambi.

-Sa te sarut?De ce?

-Pentru ca merit ceva dulce..

-Dimineata nu ai voie,spuse Rose in timp ce se lasa imbratisata si sarutata pe gat de catre Chriss.

-Te alinti..

-Ba nuuu.

-Baa daaa.

-Taci si saruta-ma!

Fila din jurnalul inimii lui

 Of,trupule!Tu si placerile tale trupesti.Dar sunt fericita.Am in fata cel mai dragut motiv pentru care merita sa bat.Am devenit dependenta stii..

Dependenta de a te sti pe tine langa Ea,de a sti ca o tii in brate,ca o iubesti.Mai mult sau mai putin normal,acum mi-am revarsat asupra ta toata setea de afectiune.

Imbata-ma cu iubire!Ucide-ma cu pasiune!

Dar,trupule,te rog,uita ca ai ratiune si fii fericit.



 

 

Leave a Reply

