Dezordine in sentimente.

partea XXXII-a.

Se iubeau.Isi demonstrau asta.Aratau asta.Erau fericiti.Luptau pentru asta.

“Uneori doare atat de tare sa te privesc si sa vreau sa fiu sincera cu tine..dar nu-mi iese.Ma inpotmolesc in ranile atat de adanci..ma impiedic de stropii de ploaie.Poate sunt doar o fraiera care nu a ales drumul cel bun;care s-a ratacit in niste brate pline de caldura.Am nevoie de un inger.Un inger pe bune care sa-mi lumineze calea,sa-mi dea curaj,forta,putere sa merg mai departe.Am nevoie de un inger pana nu ma transform eu intr-unul …”

Dar cele mai importante lucruri  si le spuneau in tacere.In fond..de ce sa se chinuie unul pe altul?Tineau in ei,strigau in ei..dar zambeau.

“Daca ai sti cate sacrificii as face pentru tine.Daca ai sti..Uneori pari de neatins.Esti perfecta.As vrea sa-ti spun ca nimeni nu ar putea sa te iubeasca asa cum te iubesc eu,dar probabil stii deja.Nu vreau sa-ti incarc memoria cu prostiile mele.Ma multumesc ca iti tii capul pe umarul meu si ca in cel mai dragut si mai silentios mod ma asculti,ma intelegi.”

-De ce nu mai spui nimic?

-Crezi ca au vreun rost cuvintele?

-Nu stiu..zic si eu.

-Chiar,mai dansezi?

-Nu am mai fost de mult..

-Nu vrei sa reincepem  amandoi?

-Iti doresti asta?

-Imi doresc mai mult de atat.Vreau sa ne construim un viitor impreuna,sa fie totul un nou inceput,sa facem lucruri impreuna,sa alergam pe iarba verde vara sub razele Soarelui,sa fugim in lume!Roose,hai sa plecam!

-Chriss esti nebun!Unde vrei sa plecam?Nu avem cum..

-Nu conteazaa nimic acum.Vreau sa plecam si sa fim doar noi.

 

Leave a Reply

