Dezordine in sentimente.

Partea XXXIII-a.

-Nu putem sa plecam.

-De ce nu?

-Avem si noi o varsta.

-Si ce?O sa ne  comportam ca doi nebuni,ca doi copii carora nu le pasa de nimeni si nimic..

-Noi nu mai suntem copii!

-Dar in momentul asta ne purtam ca unii..

-Si a cui e vina?

-Sa inteleg ca a mea?Rose,de ce mereu eu?

-Chriss tu ai venit cu ideea aia..

-Ideea aia cum?

-Nu mai conteaza.

-Banuiesc ca vroiai sa spui stupida sau..

-Nu,nu vroiam sa spun asta!De ce trebuie mereu sa intelegi altceva?

-Tu imi dai mereu de inteles acel “altceva”..

-Crezi ce vrei..

-Off!Nu am de gand sa mai stau aici..presimt ca o sa ne certam..

-Iar tu trebuie sa fugi de complicatii.

-Atunci cand nu isi au rostul,da.

Chriss pleca.Tranti usa si pleca.

“Am o putere de nemaintalnit cand vine vorba de stricat momente.Acum 5 minute era langa mine.Era al meu.Ce-am facut?E a nu stiu cata oara cand imi pun intrebarea asta .Sunt orgolioasa si incapatanata,fraiera ca il apreciez dupa ce pleaca..dar il iubesc!Si probabil ar fi mult mai bine daca i-as spune lui asta.Dar stie asta.De ce nu intelege?De fapt,de ce nu incetez eu sa-mi pun atatea intrebari?Sa caut raspunsuri..da,asta ar trebui sa fac!Sa caut raspunsuri.Unde?Pff,ma pricep atat de bine sa-i inteleg pe altii..iar eu..eu sunt doar e enigma.un puzzle cu mii si mii de piese,fara indicii,fara manual de instructiuni,doar eu.Si chiar nu e niciun el care sa stie ce gandesc?O,Chriss de ce nu poti citi ganduri?Ti-ar fi atat de usor sa-ti dai seama cand ma comport ca o alintata doar pentru ca am nevoie de afectiune..mai multa decat imi oferi tu deja..”

Plangea.

 

Leave a Reply

