Dezordine in sentimente.

Partea XXXIV-a.

Chriss mergea pe strazi pustii,fiecare pas ducandu-l tot mai aproape de nicaieri.Isi baga mainile in buzunar si dadu peste o bucata de hartie.O scoase si realiza ca era scrisoarea pe care Rose i-o scrisese,pe care o aruncase,pe care el o gasise..

“Destinul a fost atat de ciudat cu noi.Si atat de crud uneori.Niciunul din noi nu a stiut sa profite din plin de momente.Niciunul.Insa eu traiesc pentru ea.In primul rand pentru ea si apoi pentru mine.Si nu pot sa cred ca dupa 5 ani in care am stat departe unul de altul,gandindu-ne unul la altul,fugind de uitare,cautand alinare si iubindu-ne in gand,dupa 5 ani de durere si tristete,nopti nedormite pline de vise,pline de zbucium am avut doar o zi si o noapte de fericire.Doar atat..”

“Clipele noastre de bucurie dureaza a dracu’ de putin..si facem sacrificii enorme pentru ele.Oare unde esti acum?”

“Mereu iese Soarele pe strada mea.Nu-i asa draga Soare ca vei veni?Nu-i asa?Asta daca nu cumva acum incalzesti alte trupuri..alte inimi..”

Chriss ajunse undeva pe un deal,sus.Se inserase deja.Isi petrecuse ziua gandindu-se.La fel ca si Rose.Acum  privea apusul.Culorile calde se reflectau in ochii lui umezi.Plangea?aproape.Incerca sa fie tare.Dar framantarile nu ii dadeau pace.

“Si ce daca plang?Nu ma vede nimeni.Doar luna.E atat de frumoasa..e mereu acolo.Uneori pare ca zambeste.E inconjurata de stele.Vaai,cate stele!Iar cerul o tine strans in universul lui.O lasa sa straluceasca dupa care o ascunde.Ah,cerule!De ce o tii numai pentru tine?Cerul ascunde atat de multe..e exact ca un suflet.Are in el sclipiri,aspiratii de inger,vise umane..are o infinitate de ..chestii.”

“Nu vreau sa par o disperata dar ..La naiba!A fost vina mea.Si imi pare rau ca mi-a luat o zi sa-mi dau seama.!”

Leave a Reply

