Dezordine in sentimente.

Partea XXXV-a.

“In curand tot ce am azi va deveni un simplu ieri,in curand nemurirea se va reincarna intr-un mine ce te iubeste..”

-Vorbesti serios?spuse Rose.Statea in spatele lui;il privea de ceva timp si auzi ce spuse cu glas tare ultima data.

-Deci ..ai venit.

-Ma asteptai?

-Nu ma asteptam.

-Chriss,vreau doar sa imi cer scuze.M-am lasat condusa de orgoliu si da stiu ca fac des asta,dar nu eram constienta de cat de mult pot rani.Imi pare nespus de rau.Nu tu erai vinovat,eu eram.Si acum am curajul sa recunosc asta..

-Rose..

-Lasa-ma te rog sa termin.Te iubesc cum nu am putut iubi si nici nu cred ca voi mai putea iubi pe cineva.Regret ca am plecat atunci..dar daca nu plecam atunci,probabil nu as fi existat acum.Stiu ca momentan nu ma intelegi ..nici nu ai cum..dar Chriss,poate ar trebui sa fiu sincera cu tine.Sunt bolnava.Sunt foarte bolnava..Chriss..nu pot sa pronunt numele bolii ce ma ucide putin cate putin.Am plecat pentru a-mi putea prelungi putin zilele..pare atat de nefiresc,dar da,e adevarat!Si acum sunt mai constienta ca niciodata ca fiecare clipa valoareaza cat o viata pentru mine,pentru sufletul meu..si vreau sa-mi petrec fiecare clipa langa tine,pentru ca te iubesc.Stiu ca nu trebuia sa-ti ascund asta dar nu am putut.

Chriss izbucni in lacrimi.

-Rosee inceteaza!Tu vei ramane mereu langa mine.Esti prea vie ca sa urci la cer.Acum urasc cerul!Esti prea dulce pentru a te transforma in inger..tu oricum esti ingerul meu..

-Chriiiis trezeste-te!

Rose tragea cu putere de el iar acesta deschise intr-un final ochii speriat.O cuprinse cu bratele si-i spuse:

-Rosee,Rosee..eu te iubesc!Sa nu te indoiesti niciodata de asta!Niciodata!Roseee,nu-i asa ca nu ai nimic?Nu-i asa ca nu-mi ascunzi nimic?Nu-i asa?

Ezita putin.

-Nu,nu-ti ascund nimic.Daar ce ai patit?La ce te referi?

-Nimic,nimic.A fost doar un vis.Cred ..sper.

-In legatura cu azi..

-Nu mai conteaza!Contam noi.Uiteee,suntem impreuna.Luna e martora,cerul ne vegheaza..si ingerii.si ei au grija de noi,spuse Chriss inghitind lacrimi.

-Linisteste-te te rog.Nu stiu ce s-a intamplat dar linisteste-te.Sunt bine.Sunt aici.

Leave a Reply

