Dezordine in sentimente.

Partea XXXVI-a.

-Esti aici.Pentru cat timp?

-Pentru totdeauna poate.

-Poate..dar poate o sa pleci din nou.

-Nu mai am niciun motiv sa fac asta.

-Ar trebui sa te cred nu?

-Ai putea sa nu-ti pui intrebarea asta.

-Ce e cu noi?

-Nu stiu.La asta ma gandesc si eu uneori.

-Rose,hai sa dansam!

-Poftim?Ti-ai iesit din minti?spuse Rose razand dragut.

-Nu,nu mi-am iesit din minti.Daar uite,suntem numai noi.Nu ne vede nimeni!

-Chriis,nici macar nu avem muzica.

-Nu conteaza.

-Reusesti atat de usor sa ma faci sa uit de probleme si..

-Greselile noastre.

-Da,si asta.

-Deci,domnisoara,imi acorzi acest dans?

-Esti nebun!

-Ar trebui sa fii mandra!

-Ce insinuezi?

-Nimic,nimic.Dansam?

-Ce te-a apucat?

-Nu stiu.Dar Rose,sincer,m-am saturat sa plang,sa sufar,sa-mi bat capul cu diferite chestii mai mult sau mai putin importante.Am o viata de trait.Rose,avem o singura viata in fata noastra.Asteapta traita.Nu putem sa o lasam sa treaca pe langa noi.Ar fi nedrept.Avem intregul univers de partea noastra,uite si florile aproape infloresc,se aude sunetul diminetii,acusi va iesi si Soarele.Si suntem numai noi.Uita-te in jur!Asta e lumea noastra.Departe de..lume la urma urmei.Doar noi.

Rose ii dadu mana in semn ca accepta invitatia libertatii,a nebuniei,a dragostei,a fericirii..invitatia la dans.Si erau doar ei in culorile palide ce se jucau pe cerul din spatele lor.Era un tablou de vis.Totul parea un vis.Chriss o ciupi.

-Auu!Ma doare!

-Scuze,am vrut sa ma asigur ca e realitate.

-E!Si il saruta.

Nici ei nu stiau carui dans apartineau pasii pe care ii faceau.Conta ca stateau lipiti unul de celalalt  si dansau pe ritmurile batailor inimilor lor.

Leave a Reply

