Dezordine in sentimente.

Partea XXXIX-a.

“Demonul insa il facu pe Chriss sa deschida ochii.Bucatele de realitate cadeau in abis,se pierdeau in intuneric.Chipul ei se sfarama.Luminile artificiale il faceau sa clipeasca incontinuu.

-Asta e un spital?

-Chriss,te-ai trezit!

-Cine esti?

-Sunt Rose.Chriss tu ma cunosti.Sunt persoana care te iubeste,sunt persoana pe care o iubesti.Chriss,tu ma stii..

Fete curioase se adunasera in jurul lui.

-Nu va cunosc.Nu stiu cine sunteti.Nu vreau sa stiu!

-Chriss!

-Eu..eu cine sunt?Sunt real?Traiesc?Totul a fost un vis?Ce s-a intamplat de fapt?

-O masina te-a lovit.De fapt a fost vina ta..dar nu asta conteaza.

-Ba da.De ce?

-Off,erai disperat.O cautai pe ea,spuse mama acestuia aratand spre Rose.

-Lasati-ma singur cu ea.

Dorinta sufletului zbuciumat fu indeplinita.Acum erau doar ei.

-Totul s-a intamplat din vina ta!Tu!

-Aberezi..ce e cu tine?

-Daca nu erai tu in viata mea,probabil nu eram aici.

-Nu,nu ai fi fost aici.Ai fi fost intr-un loc de o mie de ori mai urat.

-Crezi?

-Banuiesc.Deci ar trebui sa ma simt vinovata?

-Esti.

-Imi pare rau..pentru ..”

-pentru ca iar o sa scrii un final trist?spuse Chriss in timp ce o saruta pe Rose.

-acum scriu ceva diferit.E despre noi.Dar e diferit.

-Pot sa citesc povestea?

-Nu ti-ar place.”Noi” suntem mult mai incapatanati in aceste pagini.Suntem mai orgoliosi..mai rautaciosi-dar ne iubim.

-De ce ne-ai facut asa?

-Pentru ca uneori am impresia ca ce scriu eu va  completa ce suntem noi de fapt si ca asa vom invata sa ne bucuram ..si atat.

-Iti place aici?

-Ai schimbat subiectul.Da,e frumos.e superb.Normal ca-mi place.

-Le-am trimis scrisoare parintilor si i-am anuntat ca suntem la mare,ca avem nevoie de liniste

-..si de eternitate.

-Si ca ne vom intoarce in curand.

Leave a Reply

