Dezordine in sentimente.

Partea XLI .

-Nici nu-ti imaginezi cat  imi este de frica sa nu te pierd din nou.Am patit-o deja de cateva ori.Nu stiu daca voi  mai rezista  fara tine.Este cel mai scump drog.Ma declar dependenta!Nu pot sa te mai  pierd..am trecut prin atatea.De ce timpul e atat de dur cu noi?Simt ca te cunosc de o viata..si totusi nu e asa..si simt ca ..ca esti parte din mine.Iti vei aminti vocea mea atunci cand nu voi mai fi?

-Vocea ta ..as recunoaste-o si din o mie.E mereu in minte.Si-mi sopteste mereu “te iubesc,te iubesc,te iubesc,te iubesc..”

-Te iubesc.

-Nu vreau sa pasesc in lumina.

-Nu vreau sa-mi tin sufletul inchis in pamant.

-De ce ne-a fost frica sa infruntam greutatile?Sa fim fericiti?Sa spunem ce simtim?

-Pentru ca noi oamenii suntem ciudati.Nu stim sa apreciem ce avem.Nici macar nu incercam..si avem tot ce ne-am putea dori.Dar orgoliul si intunericul adanc al ratiunii ne face sa vrem mai mult si mai mult.Iar lucrurile frumoase nu au limita.

-Discutiile noastre filozofice sunt de-a dreptul amuzante!

-Suntem doar noi.Lumea e a noastra!

-Iar planeta va fi acus patrata.

-Ingerule..

-Imi doresc mai mult.

-Nici tu nu multumesti cu ce ai?

-Totul se va termina intr-o zi.

-Si daca am pasi pe nori?

-Si daca as incalca orice lege nefireasca a iubirii?

-Cred ca te-as iubi mai mult.

-Se poate mai mult?

-Deschide-mi inima!

 

 

Leave a Reply

