Dezordine in sentimente.

partea XLII.

-Nu pot.Mi-ar fi frica sa o cos inapoi.Ar insemna sa-ti strapung inima cu un ac si sa las in urma o cicatrice urata atent modelata de un fir de ata..nu pot.

-Eu as vrea sa-ti multumesc pentru ceva..

-Tot ce fac,fac pentru ca te iubesc deci nu vad de ce ai avea motiv sa-mi multumesti.

-Nu o sa-ti multumesc ca ma iubesti.Iti multumesc ca ma iubesti asa cum sunt.

-Daca nu ai fi asa cum esti,dulce,dificila,incapatanata,orgolioasa,nespus de frumoasa,sincera,a mea –nu cred ca te-as putea iubi.

-Astea sunt motivele pentru care ma iubesti?spuse Rose zambindu-i.

-Asta e doar un mic rezumat din intregul roman pe care ti l-as atribui.

-Iaar eu..

-Mmm..tu,spunea Chriss in timp ce o musca de buza..

-Eu cred ca esti dulce.Auu!

-Doar dulce!?

-Foarte dulce..

-Foarte dulce!?

-Cel mai dulce dulceeeee..

-Auu!M-ai muscaat!

-Shht!Si razbunarile mele sunt la fel de dulci ca tine.

-Uneori as vrea sa te contrazic.

-Uneori nu poti.

-Dar as face-o.

-Dar nu o faci.

-Nuu.Eu nu tin atat de mult la orgoliul meu.

-Adiica?

-Adica tu  tii.

-Baa..da ai dreptate.

-Meriti ceva dulce pentru sinceritatee.

-Si ceva si mai dulce ca ti-am dat dreptate.

Chriss incepu sa rada si o lasaa putin din brate pe Rose si incepu sa scrie pe nisip “Azi-o zi dulce-ziua cand Rose si-a calcat orgoliul pentru a-mi da dreptate”.

Rose il privi inocent si dupa ce termina el de scris ii dadu repede replica-pe acelasi nisip al pasilor lor “Azi-il iubesc mai mult ca ieri”.

-Si eu!

-In curand valurile vor sterge ce-am scris.

-Nu avem nevoie de dovezi lasate in urma ca sa ne aratam iubirea.

-Dar se vedea frumos..

-Atunci vom face asta zilnic.

-Spui asta de parca..de parca am fi nemuritori,de parca am fi descoperit fantana vietii vesnice sin e vom putea bucura de tot ce avem aici-pentru totdeauna.

-Nu am gasit fantana vietii vesnice,desi ar fi interesant.Dar am gasit viata vesnica a sufletului meu intrupat in tine.

 

 

 

Leave a Reply

