Dezordine in sentimente.

partea XLIII-a.

Obscuritatea ce-i invaluia pe cei doi li se parea o banala ceata de liniste.Fericirea era inevitabila.Fericirea chiar exista.Cat de reali erau ei insa?

Doua fantome cu chip de om se imbratisau sub glasul bland al Lunii.Doi oameni.Zbuciumarile din sufletele lor erau asemeni intrecerilor simfonice.Lucruri si lucruri ce-si cantau povestea si doreau sa se impuna.

Insa copila speciala  inca visa la ingeri.Si-ar fi dorit sa traiasca pana la adanci batraneti dar infinitul era atat de  departe iar marea parea nemarginita si frumoasa..si aruncandu-se in ea ar fi putut deveni inger.

 

Jurnalul inimii ei

Nu-mi doresc moartea.Vreau sa bat indiferent in trupul cui as face asta.Desi,m-am obisnuit cu tine!Acum eu sunt cea rationala.Probabil.Desi e ciudat..si ilogic.Mi-a fost dat un singur rost: sa te fac sa traiesti.Dar adevarul e ca sunt din ce in ce mai slabita..si nu stiu cat ma voi putea hrani cu fericire.Am nevoie de ajutor;cui sa-l cer?Si daca as iesi din tine,incotro m-as indrepta?Sa ma zbat pe nisipul ce arde..sa ma inec in scoici?Nu mai am rabdare sa fiu ca inainte.

“Chriss,nu cred ca voi avea curajul sa-ti spun ce se intampla cu mine de fapt.De ce nu-mi citesti gandurile?Ele sunt sincere..Eu in schimb,nu.Si gresesc.”

“Rose,uneori imi pari atat de abatuta.Mi-as dori enorm sa te inteleg dincolo de ochii tai care cauta explicatii in zare..”

-Stii ca e ultima seara aici nu?

-Da Chriss..stiu.Desi as vrea sa nu stiu asta.

-Promit ca ne vom intoarce.

-Nu promite lucruri pe care nu le vei putea realiza.

-De ce spui asta?

-Nu conteaza.Asculta-ma!Eu sunt cea care iti promite ca vom merge acus intr-un loc mult mai frumos ca asta.Si vom putea sta acolo cat vrem noi!

-Rose..

-Iti promit!

-Urasc cand nu pot pune intrebari..

-Dar poti pune.

-Nu-mi vei raspunde.

-Tu chiar ma cunosti..

-De-abia asta e cea mai mare realizare a mea.

“Nici nu-ti imaginezi cat de neadevarat e ce-ai spus..nimeni nu a reusit sa ma cunoasca pe bune.Nimeni.De fapt,nu vreau sa ma cunoasca cineva in totalitate.Nuuu”

Leave a Reply

