Dezordine in sentimente.

partea XLIV-a.

Iar mai apoi imagini si imagini trecura pe langa ei si ar fi vrut sa se opreasca dar nu mai aveau putere.Erau tintuiti pe niste scaune deasupra norilor si nu aveau dreptul sa se miste pentru ca ar fi distrus calea spre locul de care apartineau ei de fapt.

Rose plangea.

-Rose,te rog nu plange..nu o sa mai fim numai noi,stiu,dar o sa ne iubim in continuare.

-Chriss,mi-e frica,din nou..Am o presimtire urata..o sa se intample ceva.

-Nu o sa te raneasca nimeni.Atata timp cat sunt eu aici tu nu vei mai varsa nicio lacrima!Iti promit.Rose,uita-te in ochii mei,si ii ridica barbia pentru a o privi,iti promit!

-Si daca nu te vei tine de promisiune?

-Inseamna ca sunt doar un alt fraier care nu te merita.

-Si pe care il iubesc.

Pilotul avionul anunta ca avionul se pregateste sa aterizeze.

“Nu cred ca asta imi doresc.Locul unde au inceput toate sa ia viata a invatat sa ma raneasca.”

Au coborat din avion tinandu-se de mana.Parintii ii asteptau;le fusese dor.Iar Rose ura cand presimtirile ei se transformau in realitate.

In timp ce ea se chinuia sa-si tina pe fata zambetul obosit,acelasi personaj feminin pe care Rose il ura,Sandra,isi facu aparitia.

O dadu pe Rose la o parte si isi puse bratele in jurul gatului lui Chriss,strangandu-l cu putere.Acesta privea in gol,nestiind cum sa reactioneze.

-Stiam ca o sa te intorci.Doar mi-ai promis ca te intorci!Stiam eu!Chriss,te iubesc!

-Sandra,si o dezlipi usor de trupul lui,incurci lucrurile.

-Pe cine crezi ca minti?Spune-i si ei adevarul.

-Singurul adevar e ca..

-Mi-ai promis ca pleci cu ea pentru ca vrei sa stii daca mai tii la ea,bla,bla si te vei intoarce.Si te-ai intors la mine.

-Nuuuu.Inceteaza,eu nu..Rose stai nu pleca!Nu poti sa o crezi pe ea..

-Tu mereu iti respecti promisiunile.Nu renunta la demnitate pentru a-mi satisface mie mofturile,spuse calma Rose.

Apoi  trecu pe langa parintii ei si a lui Chriss care priveau buimaciti la ce se intampla si se indrepta spre iesire.

Se urca intr-un taxi si ii dadu soferului o hartiuta spunandu-i:

-Du-ma aici,te rog.

 

 

 

 

Leave a Reply

