Dezordine in sentimente.

partea XLVI-a.

..tu nu mai stii..

-Poate e o obsesie.Poate chiar s-a transformat in obsesie.In cea mai..nefireasca obsesie.

Rose vorbea singura gandindu-se la ce se intamplase si la ce avea sa se intample.Pasea usor de frica sa nu raneasca pamantul cu greutatea ei..deloc mare in fond.

Se simtea murdara..atat in exterior cat si in interior.Nu gresise cu nimic dar consecintele ea le suporta.

Incepu din nou sa planga.

               Jurnalul ratiunii,

Refuz sa cred ca eu inca mai exist in tine.Inima ta,stapana,m-a imbratisat puternic si-mi refuza dreptul de a te ajuta.Poate e mai bine asa.Nu-ti doresc sa mai ai acum pentru ca m-ai blestema.Nici cea mai clara ratiune nu poate desface  misterul in care inima te baga.Iar lantul intamplarilor tale s-a rupt de prea multe ori iar nodurile pe care cu greu le-ai facut o sa se rupa intr-o buna zi..vor obosi si ele..ca si tine sa stea lipite de o iluzie a carei imagine reala stie doar sa raneasca.Uita-ma!Cand vei invata sa zbori iti vei aminti insa de mine.Dar ma dezleg de tine.

 

          Jurnalul inimii ei,

Ce am facut?Ce am facut?Ce am facut?..unde e el?unde esti tu?nu mai exista voi?eu cat o sa mai exist?

 

“Simt ca totul se invarte odata cu mine.Rana imi sangereaza din nou.Rochia mea si-a pierdut puritatea..eu m-am  pierdut pe mine.”

Ajunse intr-un final la o cabanuta.Era sus pe un munte.In jur numai vai adanci,stanci,brazi inalti..si un cer gri.Se intuneca.

Intra inauntru,aprinse toate lumanarelele si se indrepta spre oglinda sprijinindu-se de tot ce prindea in cale.Privindu-se incepu sa planga si mai tare si lovi oglinda cu putere.Bucatele de sticla ii lovira in secunda urmatoare trupul.pumnul ei fiind acum cel mai dur criminal-distrusese o persoana pe care o ura.

-M-ai transformat intr-un monstru!Intr-un monstru!Chriss de cee?de ce?

 

 

 

 

 

 

 

 

Leave a Reply

