Dezordine in sentimente.

partea XLVII-a.

“Si nu am vrut decat..sa te am aproape.Nu mai sunt sigura de ce am vrut.Nu sunt multumita de ce am realizat.Dar nu regret nimic.Am fost fericita.Am fost cea mai fericita.Probabil iti sunt si recunoscatoare pentru asta,dar cel mai probabil orgoliul nu ma va lasa sa cred mult timp asta.Si da,sunt orgolioasa;ca si tine,ca si multi altii.Dar cine nu e orgolios?Tinem cu dintii de tot ce e sau pare a fi al nostru.E prostesc.Dar are logica.Ma intreb ce faci acum..Te prefaci ca iti pasa macar?Ea te tine strans in brate iar tu nu stii cum sa ii explici ca nu mai tii la ea..sau vrei sa pleci de acolo dar ea te tine de mana si nu te lasa sa faci niciun pas..sau nu stiu..ce faci?te cunosc atat de bine incat sunt in stare sa-mi imaginez fiecare scenariu pe care l-ai putea trai tu acum.Insa nu ar durea mai tare ca ce simt eu.Vreau sa nu mai simt nimic!Sa-mi inghet sufletul,sa fiu rece.”

Mintea ei dizolva subiecte intregi si alerga pe fiecare fir de poveste ce il avea.

-Trezeste-ma!Salveaza-ma!Vreau sa te aud rostindu-mi numele inca o data.Inca o data.Poate pentru ultima data.

Se plimba prin camera,zgomotul pasilor ei devenind enervant pentru ferestre dar linistitor pentru cioburi.Intr-adevar se autodistrusese indirect;isi dorise sa scape de toti si de toate si i-a reusit dar trupul ei ardea de dorinta de a fi din nou mangaiat.Zgarieturile,sangele sau ranile mult mai adanci nu o afectau pe Rose.Nu o afectau vizibil pe Rose.Nu putea sa se intoarca.Nu merita efortul.Soferului de taxi ii dadu atunci si un biletel pentru parintii ei sa-i linisteasca.De Chriss se prefacea ca nu-i pasa.

-Mi-e dor de tine.

Satula de tot ce patise se destepta putin si-si ingriji rana urata ce o avea la cap.Apoi lasa rochia sa cada de pe ea si se cufunda in cada plina cu apa fierbinte.O ustura intreg corpul din cauza cazaturilor si inca mai gasea cioburi infipte in piele dar strangea din dinti si se imbarbata singura.

-Bine nu  o sa mai fie,dar daca el nu o face,macar eu sa ma iubesc pe mine.

 

 

 

 

 

Leave a Reply

