Dezordine in sentimente.

Partea L-a.

Jurnalul inimii lui

Doare!Doare enorm sa nu o am pe ea alaturi.Stiu ca simti asta Chriss,stiu,eu iti provoc asta.Dar totul se intampla pentru ca ratiunea ta,scumpa ta ratiune a tinut mortis sa-mi trimita imaginea ei atunci cand ai vazut-o pentru prima data.Cum sa nu o iubesc?Sunt hotarata sa nu mai primesc pe nimeni in mine.Aici e locul ei.O sa stai acolo si o sa ma lasi sa ma sting?De ce nu o cauti?Fugi in lume;ia-o pe Rose si fugiti amandoi.Meritati tot ce partea neatinsa a lumii inca va poate oferi.

                                                

Linistea absurdului fu sparta de doua batai in usa.Rose se gandi ca e iar mama ei si merse repede sa deschida.

-Ce mai e…Chriss!?ramase muta de uimire cand il vazu.Se bucura,dar nu-i putea arata asta.

Lasa mana in jos,usa se deschise mai mult singura scartaind iar Rose se aseza din nou pe fotoliu uitandu-se in jos.Chriss,prinse curaj si intra,inchizand usa.O privea cu atat de multa iubire incat orice fiinta ar fi fost geloasa in acel moment;privi si in jur si simtea cum inebuneste cand vazu atatea cioburi pe jos,ea ranita si plina de rani;celelalte urme de sange din drumul parcurs fura spalate de ploaie.Se aseza intr-un final pe un scaun si o privea in continuare.Ea tinea in maini albumul cu fotografii si se prefacea ca-l rasfoieste.

Timp de o ora statura asa;niciunul din ei nu indraznea sa spuna ceva.

-De ce ai venit?

-Rose..

-Faptul ca sunt lovita la cap nu inseamna ca mi-am pierdut memoria.Intr-adevar,Rose e numele meu.Te intrebasem de ce ai venit..

-Nu te inteleg.

-Nu ma surprinde.

-De ce-mi vorbesti asa?

-De ce nu as face asta?

-Pentru ca ma iubesti..

-Esti sigur?Dupa tot ce mi-ai facut?

-Am gresit,stiu,dar a fost o neintelegere mai mult si pun pariu ca ti-ai dat seama de asta.

-Nu,uite ca nu-mi dadusem seama de asta.

-Adica sentimentele tale pentru mine au disparut peste noapte?

-Da,cel mai probabil da.

-Uita-te in ochii mei,si spune-mi ca nu ma mai iubesti.

-De ce te-as mai iubi Chriss?Mi-ai frant inima de doua ori la rand de cand m-am intors.Si mereu din cauza unei alte Ea.Cu ce e mai speciala?De fapt,nici nu-mi pasa.Sper ca esti fericit.

-Nu e mai speciala;persoana ei mi-e indiferenta.Si nu pot sa fiu fericit cand tu nu esti langa mine.

-Poate ti-ai dat seama prea tarziu de asta.

-Niciodata nu e prea tarziu;si asta am invatat de la tine.

-Nu ma lovi cu propriile mele arme,te rog.

-Nu faceam asta ..doar ca..

-Nimic,totul e nimic.Intregul infinit e un simplu nimic.Intregul univers al tau e un nimic.Intreaga lume se va transforma in nimic..

-Cat de neadevarat.Universul meu,in acest moment e pur si simplu rece.Sta ghemuit pe un fotoliu si-mi trimite sageti cu foc.

-Mi-ai promis ca atata timp cat voi fi langa tine nimeni nu ma va rani.Mi-ai promis.

-Si nu am cum sa ma tin de promisiune..

Leave a Reply

