Dezordine in sentimente.

partea LI-a.

-Stiam.

-Poti sa ma asculti macar pentru un minut?

-Bine,bine.Iubesc prea mult felul cum ma minti.

-Nu am cum sa ma tin de promisiune atata timp cat tu fugi mereu cand intervine un obstacol.Trebuie sa invatam sa trecem impreuna peste toate.Si am mai facut asta,Rose,iti amintesti?Am mai facut asta.

Stia ca el are dreptate si se simtea vinovata pentru ce facuse.

“Doamne,de ce?Din nou am avut totul si am dat cu piciorul dupa care am fugit si ..si el e aici la cativa pasi de mine si tot ce sunt in stare sa fac e inrautatesc situatia”

-Da,imi amintesc.Cum as putea sa uit?Au fost momente atat de frumoase.

-Iti amintesti in clasa aXI-a?

-Cand am plecat de la scoala sa sarbatorim ziua indragostitilor?

-Iti amintesti cand aveam 6 ani si te-am vazut in parc si ti-am luat papusa si ti-am aruncat-o doar ca sa ma bagi in seama?

-Copilarii.

-Si ar mai fi..

-Da,chiar ar mai fi.

-Uite,vezi..si au fost atatea persoane care ne-au urat pentru faptul ca ne iubeam si am luptat si am mers mai departe ca sa ajungem aici si sa ne amintim de trecut pentru ca ne e frica de ce ne poate rezerva viitorul?Viata nu e o sfanta,ne injura,ne injughie pe la spate.

-Nici noi nu o pretuim.

-Viata nu e o fecioara.

-Indiferent.Nu stim sa o apreciem.

-O iubim oricum.

-Teoretic ai mare dreptate,practic.. sa fim seriosi.

-Seriozitatea e doar o unealta a sentimentului de bucurie.

-Si sentimentul de bucurie e doar o definitie stupida a miscarilor buzelor.

-Rose,eu te iubesc!

-Chriss,e greu..

-Ce e greu?Ce?Sa treci peste zidul tau de simtiri negative care te impiedica sa lupti pentru ceea ce vrei?Tine doar de tine ca prin fapte sa ajungi la vise.

-Dar tu nu esti un vis.

-Nu inca.

-M-am saturat de lumea asta.E prea mult stres si sunt prea multe intrebari ce impiedica oamenii sa coloreze asfaltul atat de gri.

-Mi-e teama ca nu putem schimba ceva.

-Mi-e teama ca stiu deja asta.

-E frustrant.

-E consecinta a tot ce facem.Actionam fara sa gandim si refuzam sa ne asumam responsabilitati.

Chriss se apropie mai mult si se aseza langa Rose pe fotoliu.O cuprinse cu bratele si isi continuara discutia.

-Ai observat cum fiecare cearta a noastra se termina cu aceste momente de critica a lumii in care traim?

-Da,m-am obisnuit.

-Si obisnuinta poate fi un drog.

-Nu,nu e drog.Obisnuinta creeaza monstri.

3 thoughts on “Dezordine in sentimente.

  1. fa o postare unde sa pui de la inceput link la capitolul 1 ,2 ,3 etc.
    si da click in dreapta la “sticky” cred ca asa era. ca sa vada toti. in caz ca ai cititori noi sa poate ajunge la inceputul povestii mai repede.
    si imi pare rau ca nu am fost activa pe blog un timp, dar mi-am revenit.
    tine-o tot asa scumpo :*

Leave a Reply

