Dezordine in sentimente.

partea LV-a.

-Nu pot accepta asta.

-De ce?

-E prea mult.

-Nuu,inca nu e de ajuns.Roose,te implor,apreciaza-ti talentul!Eu oricum o sa fiu acolo langa tine.

-E mai greu sa accept nebunia asta decat sa vorbesc despre definitiile irationale ale vietii.

-Fa-o pentru mine.

-Chriss..

-Pentru tine..

-Repet,e o nebunie..

-Pentru bunica ta.

-Ass!Bine.

-Da?

-Da acum,hai,du-te acasa.

-Te iubesc!

-Si eu te iubesc!

-Noapte buna!si se retrase incet,inchizand orice sursa de lumina ce i-ar putea deranja somnul iubitei lui.

Rose patrunse fara sa-si dea seama in minunata lume a viselor.

Dimineata o trezi mirosul de cafea.Deschise ochii si-l privi.

-Neata.Cum de te-ai trezit atat de devreme ca sa vii aici?

Zambi.

-E dupamiaza iubito!

-Serios?Vai ce mult am dormit.

-Aveai nevoie de asta.

-Daca spui tu..

-Incapatanato!

-Ce facem azi?

-Astazi indeplinim dorinte apuse.

-Astazi nu mai e ieri..

-Nu.

-Stii ce am visat?spuse Rose in timp ce un zambet de copil si o sclipire in ochi i se asezasera pe fata.

-Ce?

-Paai..ai rabdare sa-ti povestesc?

-Timpul meu e doar al tau.

-Era dimineata.Era o dimineata senina si frumoasa de vara;era prin iunie cred;si prin vis simteam gustul dulce al cireselor;si eram micuta si purtam o rochita alba cu volanase,eram la bunica si alergam descult prin iarba calcand in sinea mea bobitele de roua..si se opri din povestit.

-Si ce s-a intamplat mai departe?

Fata lui Rose era alba acum iar zambetul ii pierise.

-N-n-nimic,nimic.Eram fericita.

-M-am hotarat sa scriu o carte.

-O carte?

-Da.

Leave a Reply

