Dezordine in sentimente.

partea LVI-a.

-Ce frumos.Nu stiam ca iti place sa scrii.

-Nu am mai impartasit cu nimeni aceasta pasiune.

-Despre ce scrii?

-Am scrise caiete intregi cu tot felul de povesti si nuvele;chestii neimportante.Vreau insa sa scriu un roman.L-am inceput de fapt deja.

-Ma refeream la subiectele pe care le abordezi in scrierile tale..

-Pana sa te cunosc pe tine,iubeam aventurile

-Si dupa ce m-ai cunoscut?se grabi Rose sa spuna fara sa-l lase sa termine.

-Pai tu ce ai face daca ai fi baiat si o fata superba cu un zambet fara de care nu ai mai putea trai si cu un trup superb,fina,sublima,cu mainile catifelate,cu unghiile mereu rosii ar intra brusc in viata ta?

-I-as lua mana,as tine-o strans,dupa care m-as arunca cu ea intr-o prapastie.

Chriss o privi ciudat.

-Intr-o prapastie.

-Da.Limitele acestei lumi nu mi-ar permite sa o iubesc asa cum trebuie;ar trebui intai sa ne eliberam de tot ce e aici.

-..Eu vroiam sa spun ca am inceput sa scriu lucruri romantice care ar putea exista doar in mintea unui om care iubeste..

-Sau care traieste o iubire imposibila.

-Sau asa.

-Asta inseamna ca toti am putea sa scrie lucruri romantice,din suflet.

-Toti?nuu,nu cred.

-Ba da.E simplu de explicat:cu totii avem o inima de care ne folosim mai mult sau mai putin;indiferent insa de cat de puternici am fi,intr-o zi ne va trada si va vrea sa controleze ea totul.Si astfel ajungem sa iubim.Stii,cand iubesti si nu poti arata asta cel mai bine e sa  insiri pe hartie.Eu asa fac.

-Asta e o alta teorie de-a ta cu privire la suflete?

-E doar o parere proprie despre sufletele care pot iubi.

-Exista si suflete care nu pot iubi?Rose,te contrazici singura.

-Ba nu,doar ca mai exista si suflete moarte..

-Nu au nicio treaba

-Ba da.Ele au iubit dar dupa ce s-au stins menirea lor e aceea de a alerga dintr-o parte in alta a Paradisului cautand pustietatea mintii omenesti.

-Stiai ca esti muza mea?

-Vreau sa vad ce scrii..

-Nu cred ca e o idee buna.

Leave a Reply

