Dezordine in sentimente.

partea LIX-a.

Iluzii!din nou iluzii.Viata perfecta nu exista.Nu putem fi siguri de nimic ce nu a putut dobandi inca nimeni.Si nimeni e doar o forma de a spune.Metaforic,nimeni e un simplu Eu al fiecaruia dintre noi.

Iubesc.Iubesc nu pentru ca varsta imi permite asta,nu pentru ca vreau neaparat asta,nu pentru ca ador sa fac asta ci..pentru ca a devenit o necesitate.Simt nevoia sa iubesc tot ce ma inconjoara;simt nevoia sa-l iubesc pe el.

El.El e doar un el pentru restul lumii dar e intreaga lume pentru mine.El e sarmant,chipes si istet;si interzis.Provocarile imi nenorocesc orice fir de ratiune care ar reusi sa supravietuiasca in invalmaseala gandurilor din capul meu.

Si daca l-as putea avea?Nuu,nu mi-ar place.Fara sa lupt?Fara sa ma zbat?Fara sa plang?Si farmecul telenovelelor transpuse intr-o viata de adolescenta unde ar mai fi?Nicaieri.Nici in cosul de gunoi nu ar incapea,pentru ca nu am un cos de gunoi.As fi tentata sa-i arunc imaginea salvata pe retina acolo..si mai apoi m-as uri ca am facut asta.

Nu poti sa spui “nu” destinului.Ne joaca feste de multe ori,e adevarat insa destinul e doar o alta parte din noi..destinul e destin si atat.

Am incalcat multe reguli.Acum astept sa regret.Dar nu se intampla nimic,raman la fel de rece cu privirea incredibil de calda,dar nu regret nimic.

Somnul m-a strans cu putere in brate si am patruns in lumea viselor.L-am gasit si acolo si as fi vrut sa-l evit dar era motivul in jurul caruia se construise visul.De fapt,il gasesc in fiecare coltisor liber din mine,imi alearga prin vene starnind furia sangelui,imi inteapa degetele care ii atingeau chipul candva,imi strapunge inima cu o viteza uimitoare si ma goleste de orice strop de logica.

Mi-as dori atat de mult sa fiu acum langa el,dar e departe.Si sub puterea dragostei as traversa si oceanele,as urca pe varfurile celor mai inalti munti,dar el pur si simplu nu mai exista..nu aici.

Visul meu e..nuu,nuu;visul meu era.Faptul ca uneori orgoliul imi distruge visele e ceva ce ar trebui sa schimb,insa nu pot.Totul vine de la sine: nervii,lacrimile,stapanirea,zambetele;totul.Eu fac parte din mine si o lectie pe care am invatat-o foarte bine e aceea ca mai presus de orice trebuie sa ma iubesc pe mine.Dar si asta pare greu uneori.

Cum sa-mi controlez propria viata cand viata nu vrea sa faca parte din mine si alearga dupa farame de pasiune imbibate in cel mai amar amor.

Am scuipat fiecare parte din tine,si totusi existi in mine mai intreg ca niciodata.Nu mai ai nevoie de mine?Atunci lasa linistea sa ne stranga in a ei valtoare.

 

 

 

 

One thought on “Dezordine in sentimente.

Leave a Reply

