Dezordine in sentimente.

partea LX-a.

Chriss intra pe usa cu un zambet stupid pe fata.

-Ai ajuns foarte repede..nu-mi zi ca tehnologia a evoluat atat de mult intr-o singura noapte cat nu am iesit eu si acum sunt masini zburatoare afara.

Incepu sa rada.

-Uhmm..nu,spuse razand.

-Dar atunci?

-Esti foarte amuzanta.

-As putea spune ca stiu deja asta..

-Mm,daa,deci,nu pot sa-ti aduc sa citesti,pentru ca nu pot..stii e greu pentru mine in calitate de cel mai ieftin autor care si-a pierdut noptile in cafenele pline de fum de tigara gandindu-se la femeia,pentru ca practic esti o femeie in toata firea,la femeia pe care o iubeste..si acest prost cetatean care cunoaste notiunea de lege mai bine ca notiunea de sine..in loc sa o caute pe ea..adica pe tine,s-a gandit sa-si arunce toate sentimentele pe hartie..atat a fost  in stare sa faca.Si..si nu cred ca ar avea rost sa citesti.Nu pot sa te las sa citesti.M-ar face pe mine slab in fata ta,si cred ca sunt deja pentru ca am calcat peste masculinitatea mea pentru a-ti spune toate astea..si la naiba ar fi foarte frumos daca ar exista masini zburatoare!am stat pe scari ca un catelus uitandu-ma in stanga si-n dreapta,meditand la ce scuza sa inventez..cand nu trebuia decat sa-ti spun adevarul.

-Si cartea?

-O sa existe o carte..candva.

Rose radea cu pofta facandu-l pe Chriss sa devina putin nelinistit si extrem de simpatic.

-Cred ca stii ca as avea nevoie de un motiv pentru care razi cu atata pofta.

-Tu!

-Aaa..euu?

-Da alintatule,tu!si se ridica de pe pat indreptandu-se spre el,isi puse mainile in jurul gatului lui si-l privi.

-De ce privirea asta?

-Pentru ca tot ce era pervers sau rau sau plin de intuneric nu mai exista in mine.

-Asta e bine de stiut.

Il saruta apasat.

-Insa..si zambi fortat,nu vrei sa te mai gandesti la partea cu pervers?adiicaaa nu tin neaparat dar asa..

-Esti un nesimtit!

-Sunt!

-Deci de ce radeai?

-Pentru ca stiam ca nu o sa-mi aduci sa citesc.Dar nu stiam ca ai fi in stare sa-mi explici atat de bine de ce.

Leave a Reply

