Dezordine in sentimente.

partea LXI-a.

-Hai sa mergem!

-Ah,de cand astept momentul asta!

Iesira din casa cu fericirea urmarindu-I de aproape.Ea se opri.

-Aa,uitasem sa-ti spun.Mi-am cumparat masina.Aveam nevoie de ea pentru a te duce pe tine pe cele mai indepartate tinuturi unde ne vom  putea consuma iubirea.

-Incerc sa cred ca nu e un vis desi retina mea s-a obisnuit sa creeze iluzii si sa le dizolve in adancul ochilor mei apoi si..

-Iubito,nu e un vis!Asta chiar nu e!E adevarat..chiar e.

-Stii,am trait atatea dezamagiri incat uneori mi-e frica sa traiesc cu adevarat.

-Stiu ca si eu te-am dezamagit de multe ori insa au fost atatea piedici intre noi..

-Esti cel mai norocos om de pe Pamant.

-Pentru ca te am pe tine?stiu.

-Umm,nu la asta ma refeream.Ma cunosti doar,stii bine ca eu accord greu si o a2a sansa..

-Da!Eu chiar cred ca te cunosc!si incepu sa rada.

-Cate sanse ai primit tu?

-Pai cred ca va trebui sa asteptam sa vina seara pentru a-ti raspunde.

-De ce?

-O sa numaram stelele.Dupa ce terminam cu asta,la numarul ala mai adaugam alte cateva sanse si gata.

-Exagerezi!spuse Rose razand.

Chriss deschide portiera de la noua sa decapotabila si o ruga sa intre.

-Domnisoara Inabordabila am onoarea sa va invit sa urcati in masina mea.

-Destinatia?

-Bancheta din spate.

-Poftim?

-Glumesc,spuse Chriss care avea un chef nebun de ras in acea dimineata.

-Nu ca m-ar deranja,spuse Rose foarte incet.

-Ai nevoie de miscare neaparat.

-Asta iti spun si eu de ceva timp.

Rose nu rezista tentatiei de a se ridica in picioare si de a simti libertatea lovindu-i cu putere fata.

-Chriss ma simt liberaaaa!

-Rosee eu simt ca vom primi amenda!

-Shht!Bucura-te de placerile vietii.

-Singura mea placere e acum in picioare langa mine si se bucura de vant,de razele Soarelui,ofticandu-ma pe mine.

Rose cobori inapoi pe scaun si-l saruta pe gat.

-oook,tu chiar vreei sa facem accident,huh?

-Nu te poti concentra?

-Mai avem putin,te implor asteapta.

Rose se cuminti,acum zambind diabolic si privind blocurile pe langa care treceau,oamenii grabiti,masinile..

-Oficial,totul trece mult prea repede pe langa noi.

 

 

 

 

 

Leave a Reply

