Dezordine in sentimente.

partea LXII-a.

-Si o chestiune de timp pana ne dam seama de asta.

Rasfoind o revista se opri la o pagina,citi repede si mai apoi spuse:

-Hmm,fii atent ce articol genial.De fapt e micuta poveste scrisa de o persoana care a preferat sa ramana anonima.

-Citeste!

-Titlu mi se pare stupid insa “Rauri”.

-Pai daca o sa-mi citesti articolul care mi-a starnit deja curiozitatea probabil o sa inteleg de ce se cheama asa.

– “A plouat cu sange peste pamantul gol.Mi-am transformat sufletul intr-un vulcan care a erupt de dorul tau;si-a dorit sa te arda cu pasiunea iubirii care imi seceta intreg trupul;si-a pus in gand sa curga pana cand te va  gasi.Si te va gasi.Tu existi.Tu inca existi.Esti ascuns intr-un coltisor;Si te-am gasit .Auuu;am crezut ca esti numai al meu ,insa  stropii ti-au gasit chipul in atatea minti,in atatea suflete..si ele?si ele te iubesc?atunci sa planga!iti voi ucide dulcele amor;te voi fierbe in cerul innorat;iti voi canta balade,iti voi legana sufletul..de departe.Destinul mi te-a scos in cale insa tu ai refuzat;ai refuzat sa spui “da”;acel “da” te-ar fi facut acum un simplu muritor.Pentru dragostea mea nebuna mi-am ucis inima.”

-E profund.

-Oare e adevarat?

-Ce sa fie adevarat?

-Stii,noi femeile,cand suntem triste si nu vrem sa ne facem rau,inventam povesti care i-ar putea trezi la realitate pe ceilalti.Povesti care sa atinga orice coarda a ridicolului,a orgoliului,a frumusetii..

-Deci tu crezi ca povestea asta are la baza..

-Dorul unei femei care iubeste.

-Pai e logic ca titlul sa fie stupid si simplu.

-De ce?

-Cele mai simple lucruri ascund in spatele lor adevarate comori,iar in acest context cuvantul comoara are intelesuri nedeterminate.

 

 

 

 

 

 

 

2 thoughts on “Dezordine in sentimente.

Leave a Reply

