Dezordine in sentimente.

partea LXIII-a.

-Sper sa nu-l iubeasca chiar atat de mult pe cat cred eu ca o face.

-Fa-ma sa inteleg.

-Povestea asta superba transpusa in realitatea in care ne scaldam cu totii banalitatile ar suna asa “Iubirea si dorul au facut o femeie tanara sa-si ia viata”.

-Asta pentru ca povestile nu exista..

-Pentru ca nu vrem  noi sa existee!Ne ingropam in ce auzim de la altii,in mizerii,in..

-Tu nu poti schimba nimic.

-Dar..

-Rose!

-Da stiu..nu pot.Chiar nu pot!Mi-as dori asta,chiar mi-as dori asta.

Chriss o privi dezamagit.Simtea ca ar fi putu face ceva sa-i aduca un zambet pe fata,dar ce?Uneori avea impresia ca nu cunoaste..iar.

-Stiu iubito,insa unele lucruri sunt asa cum sunt si au farmecul lor.

-Eu nu vad nici macar un pic de farmec in realitatea asta

-Si ce traim noi?

-Noi traim un vis.Visele oricum sunt marete si stralucesc.

-Nu poti pur si simplu sa fii de acord cu mine?

-Nu poti pur si simplu sa-mi spui ca ma iubesti?

-Te iubesc!Te iubesc!Te iubesc!Rose oricum stii asta!

-Imi place sa aud asta..

-Nu ai de gand sa-mi spui ca ma iubesti si tu?

-Chriss oricum stii asta!si incepura sa rada amandoi.

Dragostea lor e asemenea unui film a carui episoade sunt date in reluare din nou si din nou si totusi mereu par altfel.Pentru ca si ei sunt altfel?

-Cred ca am inconjurat tot orasul.Unde vrei sa ajungem pana la urma?

-Sala de dans.Dar aveam chef sa ma plimb.

Intr-un final masina opri in fata cladirii iar Rose sari din masina si intr-o fractiune de secunda era deja inauntru dornica sa danseze.

-Ce  vrei sa dansezi azi?

-Pai nu stiu exact.E greu sa aleg..oricum ceva latino,poate bachata sau salsa sau..

-Samba sau o sa te razgandesti si o sa

-Dansez vals sau tango sau

-O sa ma inebunesti cu miscarile tale de dans oriental

-Sau o sa revin la ceva mai dinamic

-Raggaeton sau

-Shht!Pur si simplu lasa muzica sa se rasfranga in aceste oglinzi si vor vorbi corpurile noastre pentru noi.

 

 

Leave a Reply

