Dezordine in sentimente.

partea LXIV-a.

Jurnalul inimii ei

Si acum cum il fac sa dispara?Ce sa fac ca sa ii sterg chipul superb din oglinzi,din mine,din minte..oare chiar a uitat?oare chiar a uitat ca mi-e teama?a uitat ca nu pot sa fac asta?cel putin,nu tot timpul.Acum nu pot.Am forta insa e inlantuita;vreau sa dansez,vreau sa-mi pierd controlul,vreau sa ajung inger dansand insa ochii lui ma vor privi;iubesc ochii lui.Sunt doar o inima.Stapana,tot ce pot eu sa fac e sa-mi plang durerea,e sa te fac sa iubesti frumusetea dincolo de masti,e sa te fac sa-ti doresti fericirea..dar nu e de ajuns.Sunt doar o inima..

 

“Iubito,spune-mi te rog ce ai.Citeste-mi gandurile.Hai,fa-o!Vei sti ca vreau sa-mi vorbesti,sa-mi spui,sa-mi impartasesti teama ta.Ti-e teama nu-i asa?Sau poate doar..vrei sa fii singura.Dar esti atat de fragila si dulce aici,departe de voalurile lumii,departe de toti,iubito.Eu sunt aici.Stiu ca nu am fost mereu aici;dar acum sunt si pur si simplu nu vreau sa plec,nu din nou;prefer sa simt lama unui cutit sfasiindu-mi pielea decat sa te stiu pe tine din nou departe”

 

Jurnalul inimii lui

Trup plin de pacate,eu o iubesc;nu pot sa ii simt eu caldura ce se plimba pe coaja ce-i ascunde inima atat de sensibila dar o iubesc pentru ce imi transmiti tu ca este ea;Perfecta.Asculta-ma,macar acum asculta-ma pe mine.Nu lasa ratiunea sa distruga romantismul pe care l-am salvat cu greu din ghearele uitarii;dovedeste-i o data pentru totdeauna ca de dragul ei renunti la vesnicie;oricum e o tortura sa traiesti fara sa o stii langa tine.

 

-Iubito!

-Da..

-Eu o sa plec putin..mi-am amintit,adica stii,cred ca am ceva de facut,adica

eu sunt sigur ca am ceva de facut..mi-am amintit acum.

“De ce il iubesc mai mult atunci cand minte decat atunci cand e sincer?”

-Nu ma supar,du-te!

Chriss iesi peusanestiind ce il apucase.

“Eu am innebunit.De dragul ei.Ce am?Ce trebuie sa fac acum?Inima,arata-mi calea!”

Leave a Reply

