Dezordine in sentimente.

partea LXVI-a.

Si brusc intreg universul s-a strans in doua suflete,s-a strans in patima petalelor strivite.

Rose deschise ochii.

“A fost un vis?A fost doar un vis?Nuu!De ce?Vreau visul asta sa devina realitate..desi e prea frumos.Scenariul perfect?nu exista.Actorii perfecti?reusim sa fim numai cand ne dam seama ca totul s-a terminat.Iar aici nu s-a terminat.Uneori cred ca nici nu am reusit sa incepem.Primul pas?Prostia cu care ne amaram zilele din neputinta de a iubi.”

                                        

                                               Jurnalul inimii ei

 

 Stapana,iarta-ma pentru aceasta iesire.Nu trebuia,nu trebuia!Am uitat sa pastrez in mine  visele ce tin de mine,inima, si de tot ce pot eu produce;totul mocnea  si am scapat sentimentele si dorintele de sub control.Dar a fost un vis frumos nu-i asa?Nu-ti pune tu intrebari.Nu cauta tu raspunsuri,tot ce nu gasesti e de fapt in mine,adica in tine,e un intreg din care uneori urasti ca faci parte.Nu-l uri pe el ca nu se gandeste la ce ai vrea tu de fapt,viata ta e mai presus de telenovele sau filme cu ‘happy end’,viata ta e de departe o adevarata drama;iarta-ma ca urasc drama.Orice rau ti se intampla tie sa stii ca de fapt e din vina mea!

 

“Eu de ce nu am cosmaruri?Teama e mai usor de suportat decat dezamagirea;cel putin teoretic.In curand o sa iubesc  si felul cum mint eu.Poate nu ar fi trebuit sa ma intorc.Sau poate ar trebui sa plec acum;din nou,poate pentru totdeauna.Cu el?sau fara?Sa las singuratatea aici sau sa o port cu mine in jurul lumii?”

 

Rose e prizoniera propiului destin.Si uneori ar darama orice zid care o tine departe de gol insa mereu renunta pentru ca isi da seama  de ceea ce  conteaza cu adevarat;si nu,niciodata ce crede  ea  ca ar conta nu o face de fapt.

 

 

 

 

Leave a Reply

