Dezordine in sentimente.

partea LXVII-a.

-Ai revenit..

-Da,am fost

-Nu-i nevoie sa-mi explici,inteleg.

-Ce intelegi?

-Chriss,am crescut,nu mai suntem copii,nu trebuie sa-mi justifici fiecare pas pe care il faci,avem nevoie si de libertate nu crezi?

-Vrei sa spui ca vrei sa..

-Nu,nu vreau sa ne despartim,nu vreau sa luam o pauza,nu.

-Nu inteleg,sincer,nu

Si Rose isi lasa buzele sa se contopeasca cu raceala buzelor lui.

-Ma asculti?

-Da,iubito,da.

-Ma refeream la faptul ca suntem de mult timp impreuna,eu am nevoie de un viitor sigur,vreau sa realizez;sa-m ating scopurile,le cunosti.Stii,am avut si inca am vise ce au ramas in dosare,cutii,ascunse,uitate sau peste care am trecut pur si simplu cu vederea.Nu mai pot.Sufletul meu are nevoie de liniste;dar nu,nu linistea la care probabil te gandesti tu,ci la linistea aia plina de griji si responsabiliti si probleme si..

-Dar Rose,tu ai deja responsabilitati,tu nu traiesti degeaba.

-Dar nu traiesc pentru mine!Vreau sa ating implinirea aceea,vreau sa-mi pictez zilele asa cum trebuie nu neaparat cum vreau.Am invatat ca trebuie sa renunt la orgoliul asta ca sa..

-Tu mereu spui ca renunti la orgoliul tau..

-Fara ironii,te rog.Nu vreau sa fiu criminala propriului meu destin oricum tocit si lipsit de savorile unei tinereti ce alearga pe langa mine.Chriss,viata nu ma asteapta.Vreau sa traiesc,vreau sa fiu fericita,vreau sa am o familie,vreau copii,vreau sa dansez,sa rad,sa cant.Chriss,vrei sa te casatoresti cu mine?

 

3 thoughts on “Dezordine in sentimente.

Leave a Reply

