Dezordine in sentimente.

partea LXVIII-a.

-Nu!Tu!Tu..vrei sa te casatoresti cu mine?

-Eu am intrebat prima!

-Staaaaaai.Repeta.

-Chriss,vrei sa te casatoresti cu mine?

El se puse in genunchi,ii lua mana si i-o saruta de nenumarate ori;ea se aseza in fata lui,tot in genunchi,ii mangaie fata cu o tandrete ce nu ar putea-o descrie nici cel mai romantic om apoi il saruta cu lacrimi in ochi.

-Ce prosti suntem iubito.

-Stiu,stiu..Avem nevoie de o vesnicie pentru a trai o zi,avem nevoie de o duzina de cuvinte pentru a reda simplitatea

-Si totul se rezuma la iubire,la ideea asta de a te tine in bratele mele

-De a nu-ti da drumul

-De a te sufoca cu ..

-cu..

-Da,vreau.Rose vreau sa fiu numai al tau,vreau sa ma casatoresc cu tine,dar..

-Dar ce?

-Nu eu trebuia sa fiu primul care pune intrebarea asta?

-Nimic nu mai e ca inainte.Totul e pe dos acum.Suntem singurii care mai stam cu picioarele pe pamant..

-Pe bune?

-Da,zise chicotind.

-Atunci

-Linisteste-te.In visele mele m-ai intrebat tu primul,de nenumarate ori

-Serios?

-Si la un moment dat spusesem de atat de multe ori ‘da’ incat nu mai intelegeam sensul cuvantului,rostul lui

-Nu are un rost.E pur si simplu o dovada fragila a ceea ce am vrea noi sa spunem de fapt.

-De ce te iubesc atat de mult?

-De ce nu ai face-o?

 

 

 

2 thoughts on “Dezordine in sentimente.

Leave a Reply

