Dezordine in sentimente.

partea LXX-a.

-Nici daca ar cadea cerul peste noi eu nu te-as lasa.Eu voi sta mereu aici langa tine.Shht!

-Haaai.Nu mai sta acolo privindu-ma cum ard in dorinta de a te imbratisa acum.

-Hai acasa!

-Nu ar trebui sa ne cumparam si o casa?

-Hai sa dormim in seara si sa visam doar la noi..si la tot ce inseamna  acum noi.

-Si ce inseamna acum pentru tine ‘noi’?

-Mult mai mult.

-Cat de mult?

-Uite ce;te iubesc mai mult decat orice;te iubesc mai presus de orice!te iubesc mai mult decat mi-as fi imaginat vreodata ca pot iubi pe cineva!iti iubesc visele!iti iubesc buzele!te iubesc cand esti nervoasa!Te iubesc cand tipi,cand plangi,cand esti mofturoasa!Te iubesc cand esti langa mine;te iubesc cand esti departe!te iubesc cand alergi in ploaie;te iubesc cand visezi!te iubesc cand esti copila;te iubesc cand gresesti;te iubesc cand minti;te iubesc cand ma alinti;te iubesc cand te alinti;te iubesc cand esti orgolioasa;te iubesc cand nu ma asculti.Te iubesc cand vrei sa ma urasti si te ador cand nu-ti iese!

-Sunt amintiri care inca se transforma in lacrimi.Sunt amintiri care ma fac sa imi pierd mintile;si peste tot esti tu;esti parte din mine mai mult decat mi-as dori.Esti prezent in viata mea indiferent de ora,zi,saptamana sau an.Esti mereu aici.Si nu o sa continui.Un sarut spune mai mult decat adevarul in sine.Saruta-ma!Sunt doar a ta!

Jurnalul inimii Lui

 Nu ma pot controla.Inca putin si gonesc cu viteza vantului.Stapane,tu auzi cat de tare bat?Ii auzi inima ei?E aici langa mine,langa tine,bate cu putere..cred ca si ea alearga spre aceeasi fericire pe care o caut si eu.Glumeaaam!Stapane,ai grija de eaTi-am mai spus asta,stiu,dar merita.

Eu inima ta,mi-am gasit fericirea.Rose are inima de care am eu nevoie pentru a-mi canta iubirea.

 

                               Jurnalul inimii Ei

Dulcea mea stapana,sunt  sigura ca si inima lui crede la fel;voi daca nu sunteti unul langa altul,degeaba existati.Nu ma distruge,te rog!Ramai langa el indiferent de greul peste care ar trebui sa treceti.Cerseste putere de oriunde dar ramai langa el!

 

Dimineata.Iarna.Magie.Trecuse ceva timp de la ziua cand Rose si Chriss hotarasera sa se casatoreasca.Isi traiau visul ca si cum nu ar fi prins ziua de maine.

 

Leave a Reply

