Dezordine in sentimente.

partea LXXI-a.

De fapt,cine stie..

Cum deschidea ochii Rose se uita in dreapta sa se asigure ca e acolo.Ii era frica;nu avea de ce,dar acest sentiment ce o nelinistea nopti intregi o ajuta sa ramana fericita.Se ridica si isi trase plapuma mai aproape.Isi lipi spatele de perete asezandu-se pe perna.Mainile-i aranjau parul cret,genunchii sarutara pieptul ei.Privea spre fereastra inghetata.

“Acum multi ani,stateam exact asa si priveam spre geam imaginandu-mi ca sunt eu Regina Ghetii,imaginandu-mi ca acei fulgi de nea cad pentru ca asa am poruncit eu.Fredonam melodii in engleza fara sa cunosc sensul cuvintelor,zambeam in nestire ore in sir,saream din pat si alergam in bucatarie pentru ca simteam miros de prajituri,numaram zilele pana cand aveam sa impodobesc bradul..ah!eram copil;parca mi-e dor.Acum sunt regina doar ca imi inghet singura regatul pe care..in mod normal ar trebui sa-l umplu de Soare,nu stiu,nu stiu,nu stiu!S-au schimbat multe;uhm,m-am schimbat mult!”

Atinse usor cu talpile fine podeaua.Se intinse iar mai apoi se duse spre fereastra alba.Incerca sa vadaa ceva dar era practice imposibil.

Se indrepta spre oglinda,se privi cateva minute in sir “Nu inteleg ce poate iubi omul asta la mine.Asa cum probabil nici el nu va intelege niciodata ce iubesc la el”

In bucatarie isi pregati cafeaua cu aceeasi rabdaree dintotdeauana.

Dadu drumul la radio si incepu sa danseze plimbandu-si limba pe buzele ei pline de aroma dulce de cafea.

“Hmm!Ninge!Stiam eu ca cineva acolo sus ma iubeste si mereu imi daruieste cel mai frumos cadou de ziua mea!Magia iernii!”isi spuse Rose in timp ce isi lipise nasul de sticla extreme de rece.

 

 

4 thoughts on “Dezordine in sentimente.

  1. I used to be recommended this web website by my cousin. Im no longer certain whether this put up is written via him as nobody else know such exact approximately my issue. Youre incredible! Thank you! 318714

Leave a Reply

