Dezordine in sentimente.

partea LXXVI-a

“Rose de ce imi faci una ca asta?Sper ca e o gluma.Daca nu va trebui sa ajung acolo istovit de durere si plin de amaraciune si regrete;sper sa le fac fata.Dar te iubesc prea mult.As vrea sa intelegi asta pentru ca stii asta.Rose daca nu voi putea trai fara tine sa stii ca tot cerul va fi cel care ne va uni” si lacrimi ii bateau obrajii.

Ajunsa acasa Rose privi la fotografia cu ei de pe noptiera si isi dadu seama ce prostie facuse dar nu vroia sa dea inapoi.Insemna sa-si calce in picioare propriile cuvinte si poate singurul moment cand nu isi ascultase inima.Isi privea inelul;tot viitorul ei acum nu-l mai cuprindea si pe el.

“Si cel mai probabil e vina mea”

 

                Jurnalul inimii Ei

Stiu ca am facut multe greseli,poate prea multe,dar ai fi putut sa-mi dai o sansa.Sa asculti bataile mele nebune care iti spuneau destul de clar sa-l astepti.Nu se sfarsea lumea Rose,nu stapana,nu!Ai fi putut astepta.Esti puternica.Esti puternica din cauza mea,nu nega.Ce o sa faci acum?El e undeva aproape si plange pentru ca te vrea pe tine si pentru ca isi va rata sansa vietii lui de a-si indeplini visul daca nu pleaca cat mai curand iar tu.. stai aici si plangi si deja ti-e dor.Si tot ce spun eu e in zadar pentru ca nu mai ai timp sa repair greseala;cred.Dar poate ai.Du-te si cauta-l.Pleaca cu el!

 

Deschise dulapul si isi pregati mai multe haine pe care le puse mai apoi in valiza.Desi se intunecase iesi in graba din casa,chema un taxi spunand:

-La aeroport va rog!

-Domnisoara va simtiti bine?

-Da,sunt mai bine ca oricand.Si nu va cer sa ma credeti.

-Bine,bine.

-Va deranjeaza daca dati drumul la radio?

-Nu,chiar deloc.

“I’m livin life in the fast lane..”

 

Leave a Reply

