Dezordine in sentimente.

partea LXXIX-a.

Ea statea in fata laptopului scriind despre ea;scriindu-si povestea ei sau a intregii lumi!Ea se interioriza si ar fi vrut sa tipe cat o tineau plamanii,sa afle toata suflarea  ce o doare.. dar nu putea asa ca scria.

“Visasem la un desert de impliniri.Un desert inundat periodic de vise ce deveneau realitate.Visasem la un taram unde magia iubirii ar fi schimbat pe oricine,unde gratia miscarii si senzualitatea ar fi cucerit pe bune;unde perfectiunea exista tocmai pentru ca nu am fi stiu ce este,unde as fi putut iubi cu patima fiecare parte din tine!Visasem candva ca nu mai visez.Ca traiesc intr-un glob de cristal si ca sunt singura.Nu stiu daca as fi fost fericita dar as fi fost ferita de lovituri.Visasem sa lupt pana in panzele albe dar ploaia de cenusa a facut totul mai negru decat mi-as fi putut eu inchipui.Visasem sa-mi ascund cate un sentiment in fiecare loc pe care l-as fi vizitat.Visasem.”

Monolog.

 Eu sunt cea mai puternica si mai periculoasa arma pentru mine acum.Pe bune!Sunt disperata,neajutorata si ma simt neputincioasa in fata vietii!Suntem doar ea si eu.. si alte vieti.Nimic important.Un prezent sters,lipsit de splendoare sau farmec sau cine stie,iubire.Mi-e frica de mine.Nu mi-e frica ca ma va cauta,ca-l voi ierta iar,ca-l iubesc,ca il astept,ca ii voi cadea la picioare,ca ma voi umili eu,nu.Mi-e frica de mine.

 

Leave a Reply

