Dezordine in sentimente

partea LXXXII-a.

Rose ajunse acasa intr-un final.Pierduse mult timp pe drum pentru ca se oprea si se uita mereu in urma sa: spera sa-l vada undeva in lumea  ce domnea dincolo de ea,spera sa-l vada alergand dupa ea.Nu a fost asta.

“Vreau totul si nimic.Nu stiu ce inseamna tot nu stiu ce nu ar trebui sa insemne nimic.Devine din ce in ce mai complicat sa iubesc.Vreau sa ma simt o femeie nu o bucata de piele pe care sa o atingi tu!Vreau sa gasesc sfarsitul inainte sa ma gaseasca el pe mine.Nici macar nu stiu ce spun.Nu mai stiu ce spun.Iubesc prea mult.Nu stiu sa urasc,nu stiu sa mint,nu stiu sa tradez.Eu doar iubesc!Eu il iubesc!Si la naiba el chiar stie asta!Vreau sa fiu pretuita pentru tot ce incerc eu sa fiu,pentru tot ce arat,ce spun,ce gandesc,pentru tot  ce imi imaginez,pentru tot ce imi doresc,pentru tot ce vor altii sa fiu,pentru tot ce reusesc eu sa fiu.Oare reusesc sa fiu ceva?Am crescut si incerc sa-mi dau seama ce e diferit;pentru ca sunt multe lucruri atat de ilogice acum dar frumoase atunci.Lumea mea a fost data cu totul peste cap.”

                            Jurnalul inimii Ei

 

   Da vina pe el!Inceteaza sa ma vezi pe mine ca singurul furnizor de lacrimi.Nu e deloc asa.El te-a ranit.Si o sa-l ierti … nu neaparat pentru ca ar merita,nu,te-ai obisnuit sa faci asta.A devenit un ritual.Va iubiti,sa raniti,va spuneti lucruri ingrozitoare pe care le regretati,uitati totul,iertati totul,va iubiti din nou si mai apoi realizati ca nu ati uitat nimic si va reprosati tampenii si regretati din nou si va iubiti din nou si va impacati iar si iar!Nu ati mai fi voi daca nu ati  mai face toate astea dar… de ce?

 

Leave a Reply

