Mai ramai…

Azi iti cer doar minuni.

Nu stii ce e in sufletul meu; nu vei sti ce e in sufletul meu! Ieri totul  era altfel; serios, erai altfel. Vreau doar ca intr-o zi sa ma privesti si sa ma lasi sa-ti vorbesc… sa-ti vorbesc asa cum nu am mai facut-o pana acum. Sa-ti spun tot ce e  in sufletul meu, acel suflet a carui secrete nu le stie nimeni, acel suflet care ascunde atat de multe incat uita ce ascunde. Sa iti spun toate lucrurile pe care linistea chipului  tau nu m-a lasat sa le spun pana acum. Ai idee cat de multe sunt?

Am in mine o mare de regrete, un infinit de amintiri si un cer plin de lacrimi. In ce vrei sa te pierzi?

Acum ca ti-am spus atat de multe lucruri… pot sa-ti vorbesc despre tine?

vezi? am facut totul sa para simplu. Incep eu sa vorbesc, mai apoi iti pun eu intrebari, voi da eu si raspunsurile -ah,cat de bine te cunosc! – iar mai apoi o sa-mi iau adio, iar tu nu ma vei opri pentru ca inca te vei gandi la prima mea propozitie.

Si cand vei realiza totul… totul va fi deja terminat. Si e ciudat, nici nu incepuse.

Mai ramai!Mai ramai, te rog.

Nu o sa-ti mai pot vorbi dupa. Nu o sa te mai pot privi. Lumea mea isi va cladi un zid ce o va tine departe de tine; un zid din sticla pentru ca as minti… as mintiiiii daca as spune ca nu vreau sa te mai vad.

Serios, azi iti cer doar minuni.

Deci o sa mai ramai nu-i asa?

Nu,nu-i asa.

Azi mi-ai distrus visele. Azi nu ai fost acelasi.

Ramai si maine!”

Leave a Reply

