2 ani.

Nu ma consider o artista si nici o scriitoare; tot ce am facut pana acum am facut pentru ca am simtit ca trebuie s-o fac. Am pus in fiecare rand o parte din mine, o parte din sufletul meu. Tot ce gasiti aici e doar o infatisare a realitatii, a ceea ce vad zilnic in jurul meu. E, intr-adevar,  viziunea mea si e in mare parte despre dragoste!

Trecand peste aceasta introducere, vroiam sa va spun ca azi acest blog implineste 2 ani! Probabil unora li se pare stupid ca eu tin la chestia asta, dar pentru mine conteaza enorm de mult!

Am precizat ca am pus bucati de suflet aici; voua nu v-ar pasa de acea parte din voi pe care din diferite motive ati lasa-o undeva?

In acesti 2 ani am primit critici, comentarii si am avut peste 11.000 de vizualizari, pentru care va multumesc voua,celor care, va faceti timp sa cititi ce scriu!

Leave a Reply

